Porsche 911 Turbo S 2021: перший тест-драйв

Нові амбіції і рекордна продуктивність Porsche 911 Turbo S 2021 року випуску пройшли випробування на гоночному треку. Всі подробиці першого тест-драйву розкішного спорткара читайте в нашому матеріалі.

Новий Porsche 911 Turbo S - другий за швидкістю серійний автомобіль

Розгін від 0 до 100 км / год за 2,3 секунди. Раніше це вдавалося лише електрокару Tesla Model S P100D 2017 року випуску і тепер Porsche 911 Turbo S 2021 року, що пройшов свій перший тест-драйв. Це рекорд і планка, за якою будуть оцінюватися всі нові серійні автомобілі.

Для проведення випробувань був використаний 20-герцовий реєстратор даних Vbox GPS, який вимірює положення автомобіля 20 раз за секунду, щоб гарантувати надзвичайно точні результати. Зазвичай для статті ми округляємо фінальні цифри, але в даному випадку це має значення.

Новий Porsche 911 Turbo S

Нові пропозиції

  • Mercedes-Benz GLS 63 AMG 4MATIC +

    Рiк:
    2021
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    210 000$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche 911 Turbo S

    Рiк:
    2021
    Пробіг:
    2.6 тис.
    Двигун:
    3.7 Бензин
    Привід:
    Повний
    340 000$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes-Benz G 63 AMG BRABUS G800

    Рiк:
    2021
    Пробіг:
    870 км
    Двигун:
    4 Бензин
    Привід:
    Повний
    380 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Audi A8L quattro

    Рiк:
    2021
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    3,0 Дизель
    Привід:
    Повний
    107 777$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше

Так, новому Porsche 911 Turbo S 2021 року потрібно всього 2,348666958 секунд, щоб розігнатися до 100 км / год з місця. Tesla була нескінченно швидшою, моделі було потрібно всього 2,275507139 секунди. Різниця всього 0,073159819 секунди, тоді як фактичне моргання ока займає від 0,1 до 0,4 секунди, згідно з даними Гарвардської медичної школи.

Варто відзначити, що хоча Vbox видає дані з точністю до дев'ятого знака після коми, бренд-виробник офіційно підтверджує точність тільки до 0,01 секунди. Таким чином, Tesla показує 2,28 секунди, а Porsche - 2,35 секунди, округляючи в меншу сторону.

Porsche 911 Turbo S

Porsche 911 Turbo S проти Tesla Model S

Але це зовсім не означає, що Tesla виграє справжнє змагання. Model S розганяється до 50 кілометрів на годину за 0,87 секунди проти 0,94 у Porsche, але починає втрачати продуктивність на більш високих швидкостях. Ділянку шляху в 40 кілометрів автомобіль проходить за 10,5 секунд зі швидкістю 200 кілометрів на годину - це сміховинно швидко для серійного автомобіля на вуличних шинах, але цього недостатньо, щоб перемогти Porsche 911 Turbo S 2021 року на тестовій трасі. Porsche може стартувати трохи м'якше, але як тільки 911 почне рух до фінішу, він долає 40 кілометрів за 10,3 секунди розганяючись до 212 кілометрів на годину.

Тут варто зупинитися на таблиці специфікацій. Найшвидші серійні автомобілі, які коли-небудь були протестовані, - це 680-сильний седан Model S з акумуляторною батареєю вагою 2218 кг, а тепер і 640-сильний шестициліндровий купе 911 з двома турбінами і вагою 1645 кг. Вони також не найлегші в своєму класі і навіть близько не є найпотужнішими. Жоден з них не використовував найефективніші шини в світі: Tesla їздив на Michelin Pilot Super Sports, 911 - на Pirelli P Zeros. Але незважаючи на все вищесказане, ці автомобілі є одними з кращих сконструйованих заводських повнопривідних моделей.

Новий автомобіль Porsche 911 Turbo S

Протестований нами Porsche 911 Turbo S 2021 року зупиняється на швидкості 100 кілометрів на годину на відстані 30 метрів, що є територією суперкарів, але не рекордом. Пам'ятайте, що це на шинах P Zero, а не на легендарних Corsa або Trofeo, що робить характеристики автомобіля більш вражаючими.

Новий Porsche 911 Turbo S салон

Темперамент і продуктивність нового 911 Turbo S

Новий Porsche 911 Turbo S при граничних випробуваннях, об'єктивно кажучи, майже не має собі рівних. Рухи спорткара виглядають органічними, як у спортсмена або дикої хижака. Водії будь-якого рівня навичок відразу ж відчувають себе комфортно при водінні, при перевищенні допустимої швидкості і в межах своїх можливостей. Автомобіль, який чи не встановлює рекорди продуктивності в усіх напрямках, також вселяє впевненість і простий в управлінні в будь-якій ситуації.

Тест-драйв однозначно довів, що 911 Turbo S вже наступає на п'яти надпотужному 911 GT2 RS попереднього покоління. Дайте йому справжні гоночні шини Porsche, і він розкриє весь свій потенціал.

Новий Porsche 911 Turbo S задні фари