Porsche Cayenne – історія поколінь легендарного позашляховика

Porsche Cayenne став першим позашляховиком від Porsche. Прем'єрний автомобіль був представлений в 2003 році. Створивши Cayenne, Porsche повністю змінила уявлення про те, яким може і повинен бути позашляховик. Не плануючи створення просто розкішного позашляховика з усіма типовими характеристиками, Porsche мала намір зробити Cayenne в першу чергу Porsche, а в другу - позашляховиком.

Інженери Porsche збиралися застосувати до свого першого позашляховика ту ж філософію дизайну, що і при проектуванні першокласних спортивних автомобілів. Cayenne був швидшим на дорозі, краще управлявся на поворотах, був більш спритним на бездоріжжі та міг ставити рекорди, неможливі майже для будь-якого іншого позашляховика на ринку. І все це було оточене розкішшю та найсучаснішим оснащенням.

Перший Porsche Cayenne 955

Porsche Cayenne першого покоління побудований на шасі Volkswagen Group PL71, що спільне з VW Touareg і Audi Q7. Porsche позначає його як шасі 9PA, і хоча базова конструкція unibody і базове шасі такі ж, як у VW і Audi, більшість двигунів, електроніки і компонентів інтер'єру унікальні для Cayenne. Завдяки цим розбіжностям, а також здатності Porsche налаштовувати підвіску і використанню передових технологій, досвід водіння за кермом Cayenne сильно відрізняється від Touareg або Q7.

Новий 955 Cayenne був випущений у версіях Cayenne S і Turbo, за ним пішла базова модель в 2004 році і Turbo S 2006 року. Всі 955 Cayenne оснащені 6-ступінчастою автоматичною коробкою передач Tiptronic, такий само агрегат використовується в Q7 і Touareg. Базова модель V6 Cayenne мала опціональну механічну коробку передач, яка є досить рідкісною і культовою версією завдяки низькій потребі в обслуговуванні та загальній надійності.

Новий автомобіль Porsche Cayenne 955 вигляд спереду

Cayenne 955 оснащений активною системою постійного повного приводу Porsche Traction Management. Система PTM, що забезпечує як високі, так і низькі частоти, стала ключем до позашляхових якостей Cayenne. Базовий поділ крутного моменту становить 38% спереду / 62% ззаду, але до 100% може передаватися на будь-яку вісь через багатодискову муфту, розміщену в роздавальній коробці / блоці PTM. В опціональний позашляховий пакет був доданий задній диференціал з автоматичним блокуванням та інші функції, що забезпечують максимальні позашляхові характеристики і зчеплення з дорогою в снігових умовах.

Стандартна підвіска на спіральних пружинах пропонувалася на всіх моделях, з додатковою активною пневматичною підвіскою, доступною для всіх моделей і стандартною для Turbo і Turbo S. У поєднанні з системою Porsche Active Suspension Management (PASM), Cayenne з пневматичною підвіскою особливо добре працює як на дорозі , так і на бездоріжжі.

Новий автомобіль Porsche Cayenne 955 вигляд ззаду

Інтер'єри дуже схожі, з шкіряним рульовим колесом, шкіряними поверхнями сидінь і рядом функціональних та естетичних пакетів, які додавали такі опції, як люк, покращене освітлення та акценти з алюмінію, дерева, шкіри або вуглецевого волокна.

Новий автомобіль Porsche Cayenne 955 салон

Нові пропозиції

  • Lamborghini Urus

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 тис.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    405 000$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes Maybach S650 Guard Klassen

    Рiк:
    2018
    Пробіг:
    14 тис.
    Двигун:
    6,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    499 999$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    179 900$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    15 тис.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    140 900€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше

Вдосконалений Porsche Cayenne 957

Porsche представила 957 Cayenne в 2008 році після річної перерви в продажах. Cayenne 957 має ту ж платформу, варіанти трансмісії і більшість ключових характеристик і функцій, що і 955 Cayenne. Найбільш значними змінами є варіанти силової установки з перемиканням на пряме впорскування і оновлений стиль.

Що стосується зовнішнього вигляду, 957 Cayenne став дійсно унікальною моделлю Porsche. Більшість змін торкнулося передньої частини: поліпшені фари, новий передній бампер, капот і крила. Ззаду все було обмежено новими світлодіодними задніми ліхтарями, які в іншому дуже схожі на моделі 955 Cayenne.

Новий автомобіль Porsche Cayenne 957 вигляд спереду

Під капотом все зовсім інакше. Всі доступні двигуни перейшли на пряме впорскування палива для більшої потужності і ефективності поряд зі збільшеним робочим об'ємом. Porsche представила нову спортивну модель GTS, побудовану на Cayenne S, але з агресивним обвісом, великими колесами та опціональною механічною коробкою передач.

У 2010 році обмежена серія Cayenne S Transsyberia об'єднала ексклюзивні деталі, призначені для оптимального використання на бездоріжжі, з більш потужним двигуном V8 об'ємом 4,8 л від Cayenne GTS.

Новий автомобіль Porsche Cayenne 957 вигляд ззаду

На 957 Cayenne в якості опції була представлена ​​система Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), яка додала стабілізатори поперечної стійкості з гідравлічним управлінням до активної і самовирівнювальної пневматичної підвіски, що ще більше поліпшило характеристики як на дорозі, так і на бездоріжжі. У малому діапазоні 4WD стабілізатори поперечної стійкості можуть повністю від'єднуватися для поліпшення ходу коліс.

Крім основних змін, технологічні удосконалення включали оновлений блок управління інформаційно-розважальної системи Porsche Communication Management System з сенсорним екраном і можливістю підключення по Bluetooth.

Новий автомобіль Porsche Cayenne 957 салон

Друге покоління Porsche Cayenne 958

Porsche Cayenne другого покоління був представлений в 2011 році і став наступним великим кроком в розвитку позашляховика Porsche. Виробництво 958 тривало до 2018 року, і дві версії позначалися як 958.1 і 958.2. Побудований на платформі VW PL72, що використовувалася спільно з Volkswagen Toureg, 958 був частково еволюцією і частково революцією в порівнянні з оригінальними моделями першого покоління.

Porsche вдалося зробити 958.1 Cayenne візуально меншим, але при цьому більшим і просторішим, ніж його попередник. Незважаючи на більший розмір, 958 Cayenne значно легший, що надає йому навіть кращого прискорення і керованості на дорозі, ніж попередні версії. Компанія Porsche використовувала легкі матеріали там, де могла, і переробила інші компоненти, зробивши їх максимально легкими без втрати міцності.

Новий автомобіль Porsche Cayenne 958 вигляд спереду

Механічно 958 має кілька змін. Перш за все, Porsche відмовилася від повнопривідної роздавальної коробки з низьким діапазоном оборотів, однією з основних областей, яка дозволила їм знизити вагу. Стара 6-ступінчаста автоматична коробка передач Tiptronic була замінена на 8-ступінчасту, а механічна коробка передач залишилася доступною тільки на базовій моделі Cayenne.

Потужність підвищена на всіх моделях, але Cayenne S і раніше базувався на двигуні V8. Також були представлені два нових двигуни для модельного ряду 958.1 Cayenne: Audi 3,0-літровий V6 з наддувом и гібридним приводом та дизельний двигун 3,0 TDI, який, як і 3,0-літровий двигун, також використовується в Audi Q7.

Новий автомобіль Porsche Cayenne 958 вигляд ззаду

Інтер'єр - це великий крок вперед в порівнянні з 955/957 з точки зору сучасного зовнішнього вигляду і естетики. Основні характеристики включають передні сидіння з електроприводом, задні сидіння 60/40 і шкіряну оббивку сидінь. Porsche продовжував пропонувати постійне збільшення кількості опцій для Cayenne, більшість з яких були естетичними.

Також були доступні біксенонові фари, підвіска PASM, допомога при паркуванні і дзеркала з автоматичним затемненням. Розкіш, така як двозонний клімат-контроль, звичайно ж, входить в стандартну комплектацію, в той час як PDCC, PASM і адаптивна пневматична підвіска - опційні.

Новий автомобіль Porsche Cayenne 958 салон

Porsche Cayenne 958.2 2015-2018 року випуску

Бренд продовжував модернізувати Cayenne другого покоління з 2015 по 2018 рік. У 958.2 Cayenne відбулися серйозні зміни в силових установках двигуна, при цьому двигун V8 повністю зник з Cayenne S і GTS. На заміну прийшов потужний 3,6 л V6 з подвійним турбонаддувом, що забезпечує як кращу продуктивність, так і підвищену ефективність.

Новий автомобіль Porsche Cayenne 958.2 вигляд спереду

Turbo і Turbo S залишаються єдиними варіантами V8 Cayenne з робочим об'ємом 4,8 л і двома турбокомпресорами. Cayenne S Hybrid став E-Hybrid з опцією підключення гібрида і жовтими гальмівними супортами.

Новий автомобіль Porsche Cayenne 958.2 вигляд ззаду

Інтер'єр 958.2 майже такий само як і 958.1, за винятком оновленого керма. Всі інші основні компоненти і опції перенесені з більш ранньої моделі, включаючи 8-ступінчасту автоматичну коробку передач Tiptronic в якості стандартної і єдиної опції трансмісії.

Третє покоління Porsche Cayenne 9Y0

Porsche представила Cayenne третього покоління в 2019 році. Новий 9Y0 - це нинішній Cayenne, створений на платформі MLBevo групи VW / Audi, який використовується на Audi Q7, Q8, Lamborghini Urus і Bentley Bentayga, а також багатьох інших Audi.

Новий автомобіль Porsche Cayenne 9Y0 вигляд спереду

Посилаючись на розкіш, з 9Y0 Cayenne, грань між Porsche Panamera і Cayenne ще більше стирається. Останній Cayenne, безумовно, є найбільш елегантним і красивим на сьогоднішній день і прекрасно вписується в загальну лінійку Porsche. Інтер'єри дуже схожі, майже ідентичні, з усіма сучасними функціями, які можна очікувати від такої компанії, як Porsche.

Електроніка з сенсорним екраном, глянцеві поверхні і ексклюзивний інтер'єр, відрізняють 9Y0 від більш ранніх позашляховиків Porsche. Варіанти двигунів знову оновлені, з двигунами V6 і V8 з примусовим уприскуванням, але 8-ступінчаста автоматична коробка передач Tiptronic залишається.

Новий автомобіль Porsche Cayenne 9Y0 кокпіт

Підвіска з гвинтовою пружиною залишається стандартною для всіх моделей з додатковою активною пневматичною підвіскою, за винятком Turbo, де пневматична підвіска залишається стандартною. Рульове управління з чотирма колесами - це новинка 2019 року, яка покликана значно зменшити радіус повороту і підвищити маневреність Cayenne на низьких швидкостях, а також стабільність на високих швидкостях, багато в чому подібно системі, використовуваній на GT3 та інших потужних Porsche.

Новий автомобіль Porsche Cayenne 9Y0 вигляд спереду

Всі попередні високотехнологічні надмірності, такі як PDCC, PASM і PSM, залишаються в якості опції або в стандартній комплектації в залежності від моделі, а поліпшені функції, такі як активний задній диференціал з електронним блокуванням і векторизація крутного моменту, покращують продуктивність і тягу при будь-яких обставинах.

У 2020 році Porsche випустила другу версію Cayenne, Cayenne Coupe, щоб конкурувати з безліччю варіантів кросоверів і позашляховиків від конкурентів. Купе - це, по суті, фастбек-версія стандартного Cayenne з більш елегантним зовнішнім виглядом. Пропоновані версії включають в себе більшість звичайних комплектацій і силових агрегатів, включаючи Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid, який розвиває рекордні 670 кінських сил і може розігнатися до 100 км / год за 3,6 секунди.

Новий автомобіль Porsche Cayenne 9Y0 вигляд ззаду