Porsche Cayenne – історія поколінь легендарного позашляховика
Porsche Cayenne став першим позашляховиком від Porsche. Прем'єрний автомобіль був представлений в 2003 році. Створивши Cayenne, Porsche повністю змінила уявлення про те, яким може і повинен бути позашляховик. Не плануючи створення просто розкішного позашляховика з усіма типовими характеристиками, Porsche мала намір зробити Cayenne в першу чергу Porsche, а в другу - позашляховиком.
Інженери Porsche збиралися застосувати до свого першого позашляховика ту ж філософію дизайну, що і при проектуванні першокласних спортивних автомобілів. Cayenne був швидшим на дорозі, краще управлявся на поворотах, був більш спритним на бездоріжжі та міг ставити рекорди, неможливі майже для будь-якого іншого позашляховика на ринку. І все це було оточене розкішшю та найсучаснішим оснащенням.
Перший Porsche Cayenne 955
Porsche Cayenne першого покоління побудований на шасі Volkswagen Group PL71, що спільне з VW Touareg і Audi Q7. Porsche позначає його як шасі 9PA, і хоча базова конструкція unibody і базове шасі такі ж, як у VW і Audi, більшість двигунів, електроніки і компонентів інтер'єру унікальні для Cayenne. Завдяки цим розбіжностям, а також здатності Porsche налаштовувати підвіску і використанню передових технологій, досвід водіння за кермом Cayenne сильно відрізняється від Touareg або Q7.
Новий 955 Cayenne був випущений у версіях Cayenne S і Turbo, за ним пішла базова модель в 2004 році і Turbo S 2006 року. Всі 955 Cayenne оснащені 6-ступінчастою автоматичною коробкою передач Tiptronic, такий само агрегат використовується в Q7 і Touareg. Базова модель V6 Cayenne мала опціональну механічну коробку передач, яка є досить рідкісною і культовою версією завдяки низькій потребі в обслуговуванні та загальній надійності.

Cayenne 955 оснащений активною системою постійного повного приводу Porsche Traction Management. Система PTM, що забезпечує як високі, так і низькі частоти, стала ключем до позашляхових якостей Cayenne. Базовий поділ крутного моменту становить 38% спереду / 62% ззаду, але до 100% може передаватися на будь-яку вісь через багатодискову муфту, розміщену в роздавальній коробці / блоці PTM. В опціональний позашляховий пакет був доданий задній диференціал з автоматичним блокуванням та інші функції, що забезпечують максимальні позашляхові характеристики і зчеплення з дорогою в снігових умовах.
Стандартна підвіска на спіральних пружинах пропонувалася на всіх моделях, з додатковою активною пневматичною підвіскою, доступною для всіх моделей і стандартною для Turbo і Turbo S. У поєднанні з системою Porsche Active Suspension Management (PASM), Cayenne з пневматичною підвіскою особливо добре працює як на дорозі , так і на бездоріжжі.

Інтер'єри дуже схожі, з шкіряним рульовим колесом, шкіряними поверхнями сидінь і рядом функціональних та естетичних пакетів, які додавали такі опції, як люк, покращене освітлення та акценти з алюмінію, дерева, шкіри або вуглецевого волокна.

Нові пропозиції
-
Porsche Taycan Turbo S
- Рiк:
- 2020
- Пробіг:
- 1 тис.
- Двигун:
- Електро
- Привід:
- Повний
235 000$Лізинг від 0,01% -
Lamborghini Urus
- Рiк:
- 2020
- Пробіг:
- 0 тис.
- Двигун:
- 4,0 Бензин
- Привід:
- Повний
338 000€Лізинг від 0,01% -
Mercedes Maybach S650 Guard Klassen
- Рiк:
- 2018
- Пробіг:
- 14 тис.
- Двигун:
- 6,0 Бензин
- Привід:
- Повний
499 999$Лізинг від 0,01% -
Rolls Royce Cullinan
- Рiк:
- 2019
- Пробіг:
- 14 тис.
- Двигун:
- 6,75 Бензин
- Привід:
- Повний
490 000$Лізинг від 0,01%
Вдосконалений Porsche Cayenne 957
Porsche представила 957 Cayenne в 2008 році після річної перерви в продажах. Cayenne 957 має ту ж платформу, варіанти трансмісії і більшість ключових характеристик і функцій, що і 955 Cayenne. Найбільш значними змінами є варіанти силової установки з перемиканням на пряме впорскування і оновлений стиль.
Що стосується зовнішнього вигляду, 957 Cayenne став дійсно унікальною моделлю Porsche. Більшість змін торкнулося передньої частини: поліпшені фари, новий передній бампер, капот і крила. Ззаду все було обмежено новими світлодіодними задніми ліхтарями, які в іншому дуже схожі на моделі 955 Cayenne.

Під капотом все зовсім інакше. Всі доступні двигуни перейшли на пряме впорскування палива для більшої потужності і ефективності поряд зі збільшеним робочим об'ємом. Porsche представила нову спортивну модель GTS, побудовану на Cayenne S, але з агресивним обвісом, великими колесами та опціональною механічною коробкою передач.
У 2010 році обмежена серія Cayenne S Transsyberia об'єднала ексклюзивні деталі, призначені для оптимального використання на бездоріжжі, з більш потужним двигуном V8 об'ємом 4,8 л від Cayenne GTS.

На 957 Cayenne в якості опції була представлена система Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), яка додала стабілізатори поперечної стійкості з гідравлічним управлінням до активної і самовирівнювальної пневматичної підвіски, що ще більше поліпшило характеристики як на дорозі, так і на бездоріжжі. У малому діапазоні 4WD стабілізатори поперечної стійкості можуть повністю від'єднуватися для поліпшення ходу коліс.
Крім основних змін, технологічні удосконалення включали оновлений блок управління інформаційно-розважальної системи Porsche Communication Management System з сенсорним екраном і можливістю підключення по Bluetooth.

Друге покоління Porsche Cayenne 958
Porsche Cayenne другого покоління був представлений в 2011 році і став наступним великим кроком в розвитку позашляховика Porsche. Виробництво 958 тривало до 2018 року, і дві версії позначалися як 958.1 і 958.2. Побудований на платформі VW PL72, що використовувалася спільно з Volkswagen Toureg, 958 був частково еволюцією і частково революцією в порівнянні з оригінальними моделями першого покоління.
Porsche вдалося зробити 958.1 Cayenne візуально меншим, але при цьому більшим і просторішим, ніж його попередник. Незважаючи на більший розмір, 958 Cayenne значно легший, що надає йому навіть кращого прискорення і керованості на дорозі, ніж попередні версії. Компанія Porsche використовувала легкі матеріали там, де могла, і переробила інші компоненти, зробивши їх максимально легкими без втрати міцності.

Механічно 958 має кілька змін. Перш за все, Porsche відмовилася від повнопривідної роздавальної коробки з низьким діапазоном оборотів, однією з основних областей, яка дозволила їм знизити вагу. Стара 6-ступінчаста автоматична коробка передач Tiptronic була замінена на 8-ступінчасту, а механічна коробка передач залишилася доступною тільки на базовій моделі Cayenne.
Потужність підвищена на всіх моделях, але Cayenne S і раніше базувався на двигуні V8. Також були представлені два нових двигуни для модельного ряду 958.1 Cayenne: Audi 3,0-літровий V6 з наддувом и гібридним приводом та дизельний двигун 3,0 TDI, який, як і 3,0-літровий двигун, також використовується в Audi Q7.

Інтер'єр - це великий крок вперед в порівнянні з 955/957 з точки зору сучасного зовнішнього вигляду і естетики. Основні характеристики включають передні сидіння з електроприводом, задні сидіння 60/40 і шкіряну оббивку сидінь. Porsche продовжував пропонувати постійне збільшення кількості опцій для Cayenne, більшість з яких були естетичними.
Також були доступні біксенонові фари, підвіска PASM, допомога при паркуванні і дзеркала з автоматичним затемненням. Розкіш, така як двозонний клімат-контроль, звичайно ж, входить в стандартну комплектацію, в той час як PDCC, PASM і адаптивна пневматична підвіска - опційні.

Porsche Cayenne 958.2 2015-2018 року випуску
Бренд продовжував модернізувати Cayenne другого покоління з 2015 по 2018 рік. У 958.2 Cayenne відбулися серйозні зміни в силових установках двигуна, при цьому двигун V8 повністю зник з Cayenne S і GTS. На заміну прийшов потужний 3,6 л V6 з подвійним турбонаддувом, що забезпечує як кращу продуктивність, так і підвищену ефективність.

Turbo і Turbo S залишаються єдиними варіантами V8 Cayenne з робочим об'ємом 4,8 л і двома турбокомпресорами. Cayenne S Hybrid став E-Hybrid з опцією підключення гібрида і жовтими гальмівними супортами.

Інтер'єр 958.2 майже такий само як і 958.1, за винятком оновленого керма. Всі інші основні компоненти і опції перенесені з більш ранньої моделі, включаючи 8-ступінчасту автоматичну коробку передач Tiptronic в якості стандартної і єдиної опції трансмісії.
Третє покоління Porsche Cayenne 9Y0
Porsche представила Cayenne третього покоління в 2019 році. Новий 9Y0 - це нинішній Cayenne, створений на платформі MLBevo групи VW / Audi, який використовується на Audi Q7, Q8, Lamborghini Urus і Bentley Bentayga, а також багатьох інших Audi.

Посилаючись на розкіш, з 9Y0 Cayenne, грань між Porsche Panamera і Cayenne ще більше стирається. Останній Cayenne, безумовно, є найбільш елегантним і красивим на сьогоднішній день і прекрасно вписується в загальну лінійку Porsche. Інтер'єри дуже схожі, майже ідентичні, з усіма сучасними функціями, які можна очікувати від такої компанії, як Porsche.
Електроніка з сенсорним екраном, глянцеві поверхні і ексклюзивний інтер'єр, відрізняють 9Y0 від більш ранніх позашляховиків Porsche. Варіанти двигунів знову оновлені, з двигунами V6 і V8 з примусовим уприскуванням, але 8-ступінчаста автоматична коробка передач Tiptronic залишається.

Підвіска з гвинтовою пружиною залишається стандартною для всіх моделей з додатковою активною пневматичною підвіскою, за винятком Turbo, де пневматична підвіска залишається стандартною. Рульове управління з чотирма колесами - це новинка 2019 року, яка покликана значно зменшити радіус повороту і підвищити маневреність Cayenne на низьких швидкостях, а також стабільність на високих швидкостях, багато в чому подібно системі, використовуваній на GT3 та інших потужних Porsche.

Всі попередні високотехнологічні надмірності, такі як PDCC, PASM і PSM, залишаються в якості опції або в стандартній комплектації в залежності від моделі, а поліпшені функції, такі як активний задній диференціал з електронним блокуванням і векторизація крутного моменту, покращують продуктивність і тягу при будь-яких обставинах.
У 2020 році Porsche випустила другу версію Cayenne, Cayenne Coupe, щоб конкурувати з безліччю варіантів кросоверів і позашляховиків від конкурентів. Купе - це, по суті, фастбек-версія стандартного Cayenne з більш елегантним зовнішнім виглядом. Пропоновані версії включають в себе більшість звичайних комплектацій і силових агрегатів, включаючи Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid, який розвиває рекордні 670 кінських сил і може розігнатися до 100 км / год за 3,6 секунди.
