Porsche Panamera 2020 року – огляд одного з найкращих спортивних седанів

Porsche Panamera – це унікальний розкішний спортивний седан. Природне середовище суперкара – автобан. Зовнішня смуга автобану, де, звільнений від обмеження швидкості в 250 км/год більшості німецьких компаній, версія Turbo S могла б рухатися зі швидкістю 315 км/год. Навіть новий гібрид може розвивати швидкість до 298 км/год.

Оновлений модельний ряд Porsche Panamera

Новинка 2020 пройшла через серйозний фейсліфтинг. Стиль був змінений (найбільш вдало у витонченій і акуратній задній частині), двигуни були модернізовані для більшої потужності і нижчих викидів, а шасі і кабіна отримали трохи більше уваги. Якщо ви керували старою моделлю Panamera, то могли виявити, що вона не тільки трохи масивна і стійка, але також велика і громіздка. Ось у чому виграє нова модель. Вона не стала меншою за габаритами, але відчувається більш компактною при водінні, до того ж їде краще і більш маневренно.

Базова модель Panamera (в Україні від 110 тис. доларів) має задній привід і оснащується 2,9-літровим двигуном V6 із двома турбінами. За додаткову плату ви можете отримати автомобіль із 4WD. З кожною новою опцією ціна буде значно підвищуватися.

Плагін 4S E-Hybrid був значно модернізований (більша батарея 17,9 кВт год, загальна потужність 552 к.с. від електромотора і V6, запас ходу на електриці 55 км), тепер має вартість від 139 тис. доларів. Panamera GTS менш потужний, ніж 4S E-Hybrid (473 к.с. проти 552 к.с.), але за 147 тис. доларів поставляється з усіма спортивними елементами і подвійним турбонаддувом V8.

Новий автомобіль Porsche Panamera

На вершині списку тільки бензинових двигунів перебуває Turbo S за 186 тис. доларів. Його двигун привернув найбільшу увагу завдяки новим форсункам із підвищеним потоком, новим свічкам запалювання, оптимізованим турбінам і колінчастому валу, а також більш низькому ступеню стиснення.

Вище цього перебуває Turbo S e-Hybrid за 192 тис. доларів, який доповнює і без того величезну вихідну потужність V8 за допомогою електричного імпульсу, що в сумі дає титанічні 691 к.с. Однак, оскільки він майже на 300 кг важчий, ніж Turbo S без плагін-гібрида, за офіційними даними Porsche, він не швидший. Замість цього він орієнтований на 50 км заявленого електричного запасу ходу, що робить його набагато більш надійним у майбутньому, якщо ваша поїздка буде пов'язана з будь-яким обмеженням за рівнем викидів.

Panamera – це просторий і універсальний автомобіль, який, не зважаючи на те, що більше не пропонує дизельний варіант, буде навіть як Turbo S забезпечувати запас ходу в 805 км зі своїм 90-літровим паливним баком. Але не на швидкості 315 км/год. Водночас, тріо e-Hybrid обіцяють 2,6-2 л/100 км, тому що вони здатні витримати офіційний цикл випробувань.

Новий автомобіль Porsche Panamera вигляд ззаду

Нові пропозиції

  • Lamborghini Urus

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 тис.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    325 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes Maybach S650 Guard Klassen

    Рiк:
    2018
    Пробіг:
    14 тис.
    Двигун:
    6,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    499 999$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    148 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    15 тис.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    137 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше

Технічні характеристики і керованість Porsche Panamera 2020

З останніми оновленнями Panamera – це той автомобіль, яким він завжди мав бути. Концепт першої версії 2009 року був хороший, однак привід мав деякі недоліки, особливо ззаду. Поперечна вібрація позбавила автомобіль справжньої стійкості і комфорту. За минулі роки Panamera ставав усе кращим і кращим, але остання версія виявилася справжнім кроком уперед. Taycan, який вийшов раніше, дуже добре прийняли, і тепер команді Panamera важливо представити оновлений Panamera на такому ж високому рівні.

Якщо не розглядати технічні особливості автомобіля на рівні опор двигуна й осьових підшипників, серйозних змін в основі й обладнанні Panamera дуже мало. В офіційних описах ви можете побачити багато інформації про оптимізацію: демпфірування, електроніка рульового управління. Часто клієнти ставляться до цього з недовірою, однак нова модель Panamera помітно складніша, ніж автомобіль, на зміну якому вона прийшла.

Panamera Turbo з 621 к.с. і 820 Нм, звичайно, неймовірно швидкий автомобіль. Porsche розганяється до 100 км/год за 3,1 секунди. У деяких неофіційних тестах можна зустріти показник 2,9 с (і до 160 км/год за 7,1 с), що робить його настільки ж швидким, як BMW M5, навіть незважаючи на вагу 2080 кг. Але він ніколи не відчувається настільки важким у їзді. Судячи з усього, система рульового управління тепер використовується така сама, як у 911. Додайте до цього покращене демпфірування й електроніку – і ви отримаєте автомобіль з помітно більш точною і прогресивною передньою частиною. Panamera Turbo легший у поїздках на шосе, легше долає вузькі ділянки, в ньому більше впевненості, він більш чуйний і цікавий. Також автомобіль вирізняється прекрасним рульовим керуванням.

Новий автомобіль Porsche Panamera двигун

У передній частині Turbo 2020 – справжній спортивний седан. І тепер він підтримується набагато краще підключеною задньою віссю. Автомобіль надзвичайно маневрений. Turbo S – один із найкращих суперкарів у керованості, а в динамічності є справжнім проривом, тому що він не тільки чіткий і точний, але і на своїй пневматичній підвісці рухається зі справжньою елегантністю.

Існують різні режими, щоби зробити автомобіль більш стійким, але навіть Sport Plus тепер вирізняється високим рівнем відповідності поїздці, якого раніше не було. Автомобіль має хороший радіус повороту. І з 113 км/год, які вимагають лише 1400 об/хв в надпотужній восьмиступінчастій коробці передач із подвійним зчепленням, проходять кілометри. Проте, щоби Turbo S дійсно ожив, вам знадобиться понад 2000 оборотів за хвилину. На низькій передачі є деяке відставання, але стрімке прискорення відбувається дуже швидко – не раптовий удар, а сильне, поступове підвищення. Межа автомобіля 6800, але ви ніколи не будете намагатися її досягти. На оборотах 3000-5000 ви знайдете все, що вам необхідно.

Потребуєте більшого? Turbo S досяг часу кола на Нюрбургринзі 7 хвилин 30 секунд, що дозволило Porsche оголосити про рекорд на автомобілі представницького класу. Крім того, Turbo S має абсолютно винятковий лаунч-контроль – один із найбільш плавних і одночасно найбільш нестримних.

Іншою перевагою є можливість відкинутися назад і розслабитися настільки, що тільки Audi RS6 (серед класу люкс) близький до цього. Новий Panamera також дуже складний автомобіль. Певною мірою він настільки ж різкий і продуктивний, як суперкар, але здатний по-справжньому бути S-Class на автобані. Це якість, про яку Porsche завжди заявляла, представляючи Panamera, але вперше це дійсно правда.

Варіанти e-Hybrid – це захопливе поєднання відповідальності і нерозсудливості. Іноді ви можете виявити натяк на виляння колеса, коли крутний момент передається вперед для максимального зчеплення з дорогою. Це злегка відштовхуюче нагадування про математичні нюанси, що відбувається щоразу, коли ви натискаєте на педаль газу.

Також, коли ви справді дозволяєте автомобілю мчати вперед, флагман V8 витрачає 14,7 л/100 км. Режим E-charge, у якому V8 задіює заряд батареї до 80%, цього разу більш ефективний, але вимагає від великого V8 багатозадачності. Бак на 80 літрів великий, але батарея не зменшує міцний багажник Porsche. Автомобіль добре продуманий.

Новий автомобіль Porsche Panamera перемикач

Блискучий інтер'єр Porsche Panamera 2020

Раніше розробники Porsche не поспішали замінювати кнопки на сенсорні екрани. Хоча багато кнопок на консолі насправді є сенсорними екранами з тактильним зворотним зв'язком. Хай там як, Panamera від початку виглядає складним автомобілем, з екранами з боків від центрального тахометра і широкоформатним дисплеєм на приладовій панелі. Насправді всі елементи досить логічні, а також існують корисні кнопки швидкого доступу перед важелем перемикання передач. Ви швидко звикнете до цього.

Кермо нове, більше схоже по дизайну на те, що встановлюється в модель 911. Але особливо важливим є те, що воно здається маленьким у ваших руках. Уже одне ця деталь робить Panamera більш керованим. Місце водія низьке, огляд в основному хороший, якість матеріалів і якість виготовлення зразкові. Здається більш престижним і особливим середовищем для водія, якщо порівнювати з іншими суперкарами.

Новий автомобіль Porsche Panamera салон

Хоча місця для сім'ї не так уже й багато. Panamera не є сімейним автомобілем навіть в образі Sport Turismo. Він відчувається швидше як діловий спорткар, хоча спортивні сидіння створені тільки для двох.

Новий автомобіль Porsche Panamera задній ряд

Багажник на 467 л місткий, але реальною перевагою є задні двері хетчбека, що робить завантаження набагато простішим.

Новий автомобіль Porsche Panamera багажне відділення

Porsche Panamera 2020 – експлуатаційні витрати і надійність

Panamera ніколи не був доступним автомобілем, але тепер багато власників витратять не менш як 140 тис. доларів, тому що інакше вони не отримають найкращий Panamera.

Базові автомобілі, оснащені двигуном V6 із подвійним турбонаддувом, найменш вражають, їм найлегше знайти альтернативу. У всіх інших є свої переваги: ​​E-Hybrid для міських умов, GTS для комфортних подорожей і Turbo S для супершвидкостей на автобанах. Фактично, здатний до економії пального до 7,8 л/100 км у далеких поїздках і долати довгі автомагістралі, Turbo S – універсальне рішення.

Кажуть, що оновлені гібриди більш розумно і довше витрачають електроенергію. Вони стали більш енергоємними, ніж раніше, тому батарея на 14,1 кВт тепер пропонує 17,9 кВт год. Хоча сереж поліпшень у хімічному складі батареї тільки те, що вона стала всього на 1,5 кг важчою, ніж стара батарея. У зимових умовах можна проїхати 37-40 км на електротязі. Це відповідає щоденному використанню автомобіля середньостатистичними автомобілістами у Європі. І хоча власники Panamera, ймовірно, проїжджають більше, це як, і раніше, вражаючий показник для і без того універсального автомобіля.

Новий автомобіль Porsche Panamera передній бампер

Оновлений спортивний седан Porsche вирізняється набагато більшими можливостями і функціями, ніж будь-коли раніше. Це найкращий із коли-небудь представлених Porsche. Це також найбільш довершений Porsche Panamera, випущений відтоді, як модель вперше з'явилася понад 10 років тому. Можливо, він містить не так багато нового обладнання порівняно з попередньою версією, але саме інтеграція всіх систем, ретельно продумані поновлення і налаштування зробили більш досконалим Panamera.

У минулому це був автомобіль, що вимагав багато догляду, досить некомфортний і незручний для водіння. Тепер Porsche вдалося помітно поліпшити обидві якості. Рівень їзди і вишуканості особливо добре помітні, але також і керованість. Рульове управління і конструкція передньої частини роблять автомобіль меншим, більш маневреним і цікавішим. Керувати Panamera тепер можна по-справжньому, а не просто дозволяти цьому потужному суперкару нести вас вперед. Turbo S – справжня альтернатива іншим суперседанам. E-Hybrid, який став тепер більш потужним, також заслуговує на увагу.

Ходова частина Porsche менш хитка, більш точна і надійна. Тепер Porsche успішно змагається з конкурентами на декількох рівнях.

Новий автомобіль Porsche Panamera задній бампер