Porsche Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo - абсолютний рекордсмен

У нових моделях Porsche Panamera E-Hybrid як і раніше використовується та ж архітектура трансмісії, що і в їх попередників. В основі лежить електродвигун, який має вихідну потужність 100 кВт і крутний момент 400 Нм. У поєднанні з відповідним двигуном внутрішнього згоряння, встановленим на кожній моделі, і стратегією наддуву, запозиченою у суперкара 918 Spyder, це дає унікальні враження від водіння з високими динамічними характеристиками. Електродвигун інтегрований в восьмиступінчасту коробку передач з подвійним зчепленням (PDK), і всі гібридні моделі від Porsche в стандартній комплектації оснащені пакетом Sport Chrono.

Новий Panamera 4S E-Hybrid

Panamera 4S E-Hybrid приєднується до лінійки гібридів Porsche як абсолютно нова модель. Третя модель E-Hybrid з вихідною потужністю 412 кВт і максимальним куртним моментом 750 Нм займає проміжне положення між повністю модернізованими похідними 4 E-Hybrid і Turbo S E-Hybrid. У 4S E-Hybrid електродвигун взаємодіє з 2,9-літровим бітурбованим двигуном V6 потужністю 324 кВт. У поєднанні зі стандартним пакетом Sport Chrono це забезпечує видатні характеристики: стандартний розгін до 100 км / год досягається за 3,7 секунди, а максимальна швидкість складає 298 км / год.

Новий автомобіль Porsche Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo

Нові пропозиції

  • Lamborghini Urus

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 тис.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    325 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes Maybach S650 Guard Klassen

    Рiк:
    2018
    Пробіг:
    14 тис.
    Двигун:
    6,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    499 999$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    148 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    15 тис.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    137 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше

Спортивний Panamera 4 E-Hybrid

Porsche Panamera 4 E-Hybrid з вихідною потужністю системи 340 кВт є моделлю початкового рівня в гібридному сімействі цієї лінійки продуктів. Електродвигун працює разом з 2,9-літровим бітурбованим двигуном V6 потужністю 243 кВт, а продуктивність поліпшена в порівнянні з його попередником: Porsche Panamera 4 E-Hybrid розганяється з місця до 100 км / год. Всього за 4,4 секунди (швидше на 0 , 2 с); максимальна швидкість 280 км / год (більше на 2 км / год).

Новий автомобіль Porsche Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo вигляд спереду

Panamera Turbo S E-Hybrid - феноменальна потужність

Найпотужнішою моделлю в лінійці Panamera як і раніше є гібрид: системна потужність Panamera Turbo S E-Hybrid була збільшена з 500 кВт до 515 кВт. Це пов'язано з чотирилітровим бітурбованим двигуном V8, який тепер розвиває 420 кВт замість колишніх 404 кВ. При ідеальній взаємодії з електродвигуном це дає максимальний крутний момент системи 870 Нм. Автомобіль розганяється з місця до 100 км / год за 3,2 секунди - на 0,2 секунди швидше, ніж його попередник. Він розвиває максимальну швидкість 315 км / год, що на п'ять кілометрів на годину більше.

Новий автомобіль Porsche Panamera 4 E-Hybrid Sport вигляд спереду

Технологія Plug-in та режими руху

Всі нові гібридні моделі Panamera оснащені більш потужною високовольтною батареєю і оптимізованими режимами руху. Тепер набагато більше уваги приділяється високоефективній зарядці під час водіння, і, в залежності від обраного режиму руху, акумулятор заряджається швидше. У той же час інтелектуальна рекуперація енергії дозволяє ще ефективніше використовувати електропривід.

Електродвигун отримує енергію від високовольтної батареї, встановленої в задній частині автомобіля. Для збільшення запасу ходу і збільшення резервної ємності для електричного наддуву загальна ємність акумулятора була збільшена з 14,1 до 17,9 кВтг порівняно з попередніми гібридними моделями завдяки оптимізованим акумуляторним елементам. Це відповідає збільшенню рівно на 27 відсотків.

Новий автомобіль Porsche Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo двигун

Місце для установки акумулятора під підлогою вантажного відсіку залишається компактним, забезпечуючи місткий багажний відсік від 403 до 1242 літрів в спортивному седані (Sport Turismo: від 418 до тисяча двісті вісімдесят сім літрів). Додаткова оптимізація режимів руху дозволила збільшити запас ходу на електротязі до 30%. Новий Panamera Turbo S E-Hybrid може проїхати до 50 км з нульовими локальними викидами відповідно до WLTP, а 4S E-Hybrid може проїхати до 54 км відповідно до WLTP. Новий Porsche Panamera 4 E-Hybrid особливо ефективний і має запас ходу до 56 км згідно WLTP.

Новий автомобіль Porsche Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo екстер'єр

Нове покоління оптимізованих режимів Porsche Panamera 4

Чотири режиму руху, E-Power, Hybrid Auto, Sport і Sport Plus, обираються за допомогою перемикача режимів, який є частиною стандартного пакету Sport Chrono. Два додаткових режими, E-Hold і E-Charge, активуються через Porsche Communication Management (PCM).

Щоб ще більше поліпшити враження від водіння на електриці, були оптимізовані режими, в яких високовольтна батарея заряджається під час водіння. Нові гібридні моделі Panamera в стандартній комплектації запускаються в режимі E-Power. Як завжди, ідеальне поєднання взаємодії електродвигуна і двигуна внутрішнього згоряння контролюється прискорювачем. Гібридний помічник, доступний в лівій частині дисплея комбінації приладів, візуалізує в реальному часі співвідношення між поточним моментом і максимально доступним.

Новий автомобіль Porsche Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo вигляд ззаду

Максимальний крутний момент електродвигуна досягається, коли педаль акселератора натиснута приблизно на 50%. У режимі E-Power двигун внутрішнього згоряння вмикається тільки при куті повороту педалі близько 60%. Помітний вільний хід педалі між 50 і 60% кута повороту педалі акселератора забезпечує оптимальне управління електричним рухом. Якщо рівень заряду високовольтної батареї падає нижче мінімального рівня заряду для режиму E-Power, система автоматично перемикається в гібридний автоматичний режим.

Інтелектуальний гібридний автоматичний режим забезпечує максимальну ефективність при водінні в місті і по пересіченій місцевості. Для найкращого поєднання електродвигуна і двигуна внутрішнього згоряння оптимальна стратегія роботи постійно визначається на основі інформації, що стосується профілю руху, стану заряду, топографії, швидкості і навігаційного пункту призначення.

Новий автомобіль Porsche Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo кокпіт

Повністю електричне водіння використовується в ситуаціях, коли з точки зору загальної ефективності це найбільш підходящий варіант. Гібридний автоматичний режим також оптимально адаптується до звичок водія. Коли активовано ведення по маршруту, електропривод використовується більш інтенсивно, особливо при русі по місту. Високовольтна акумуляторна батарея заряджається більше на ділянках дороги, де працює двигун внутрішнього згоряння.

У режимі E-Hold рівень заряду високовольтної батареї підтримується на рівні, зареєстрованому при виборі режиму. Це означає, що енергія батареї може бути використана пізніше для електричного ведення або підвищення потужності. У режимі E-Charge двигун внутрішнього згоряння заряджає акумулятор під час руху, генеруючи більш високу потужність, ніж потрібно для поточної дорожньої ситуації. Цей так званий зсув точки навантаження дає водієві можливість прогнозованого збільшення запасу ходу. Режим E-Charge нових гібридних моделей слідує адаптованій стратегії зарядки акумулятора.

Новий автомобіль Porsche Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo задній ряд

Цільовий рівень заряду акумулятора знижений з колишніх 100 до 80 відсотків. Причина цього в тому, що автомобільний акумулятор, як і акумулятор в смартфоні, заряджається значно повільніше і менш ефективно з рівня заряду близько 80 відсотків. Це також забезпечує постійну доступність повної потужності рекуперації. Вказівка ​​постійної потужності зарядки 7,2 кВт означає, що акумулятор заряджається швидко і відтворювано.

В обох режимах, орієнтованих на продуктивність, Sport і Sport Plus, двигун внутрішнього згоряння завжди працює. Спортивний режим пропонує надзвичайно спортивні характеристики автомобіля для швидкої їзди по путівцях і автомагістралях; в цьому режимі система приводу і шасі переключаються на настройку Sport. Акумулятор заряджений до мінімального рівня, щоб забезпечити достатній заряд для спортивного стилю водіння.

У режимі Sport Plus акцент у всіх моделях Porsche робиться на максимальну спортивність: привід і шасі адаптовані для забезпечення високої продуктивності. На гібридних моделях Panamera режим Sport Plus додатково відрізняється від режиму Sport тим, що акумулятор заряджається максимально швидко до 80 відсотків. Це відбувається при постійній високій потужності зарядки 12 кВт.

Новий автомобіль Porsche Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo багажне відділення