Porsche Taycan Cross Turismo 2021 — розкішний електромобіль із позашляховими характеристиками

Традиційний формат запуску нового автомобіля включає сотні тисяч кілометрів секретних випробувань, за якими йде раптова хвиля гучних заяв у ЗМІ. Але в Porsche цього разу вирішили вчинити інакше і дозволити світовим ЗМІ побачити новий електромобіль напередодні офіційного запуску Taycan Cross Turismo. Porsche розширює свою першу лінійку повністю електричних спортивних автомобілів, додаючи універсальну позашляхову версію, тим самим продовжуючи планомірний рух на шляху до екологічної мобільності.

Porsche Taycan Cross Turismo 2021 — наступний крок до екологічної мобільності

У Taycan Cross Turismo встановлено той самий інноваційний електропривод на 800 вольт, що і в спортивному електроседані Taycan (викиди CO2 у змішаному циклі становлять 0 г/км). Стійка динаміка на бездоріжжі забезпечується завдяки новому високотехнологічному шасі з повним приводом і адаптивній пневматичній підвісці. Справжню універсальність Cross Turismo гарантують додатковий простір у 36 мм для пасажирів на задніх сидіннях і понад 1200 л для багажу, який можна завантажити через великі задні двері.

Олівер Блум, генеральний директор Porsche AG, під час світової прем'єри Taycan Cross Turismo оголосив, що компанія бачить себе піонером електромобільності. У 2019 році Porsche представила свій перший спортивний автомобіль із повністю електричним приводом. У Porsche планують, що до 2025 року половина всіх нових автомобілів, які поставляються, буде або електричними, або плагін-гібридами. За словами Блума, у 2020 році кожен третій автомобіль, який компанія поставила у Європу, оснащувався електричною трансмісією.

Новий автомобіль Porsche Taycan Cross Turismo 2021

Нові пропозиції

  • Lamborghini Urus

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 тис.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    325 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes Maybach S650 Guard Klassen

    Рiк:
    2018
    Пробіг:
    14 тис.
    Двигун:
    6,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    499 999$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    145 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    15 тис.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    135 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше

Версії Porsche Taycan Cross Turismo 2021

Відразу після запуску будуть доступні 4 версії Taycan Cross Turismo. Акумулятор Performance Battery Plus загальною ємністю 93,4 кВтг завжди входить у стандартну комплектацію.

Модельний ряд Porsche Taycan Cross Turismo 2021 включає:
 

  • Taycan 4 Cross Turismo виробляє 280 кВт / 380 к.с. (споживання електроенергії у змішаному циклі 28,1 кВт год / 100 км). Максимальна потужність електромобіля з Launch Control становить 350 кВт / 476 к.с., прискорення від 0 до 100 км/год — 5,1 секунди, максимальна швидкість — 220 км/год, запас ходу відповідно до WLTP — 389-456 км.
  • Taycan 4S Cross Turismo виробляє 360 кВт / 490 к.с. (споживання електроенергії у змішаному циклі 28,1 кВт год / 100 км). Максимальна потужність електромобіля складає 420 кВт / 571 к.с., прискорення від 0 до 100 км/год — 4,1 секунди, максимальна швидкість — 240 км/год, запас ходу відповідно до WLTP — 388-452 км.
  • Taycan Turbo Cross Turismo видає 460 кВт / 625 к.с. (споживання електроенергії у змішаному циклі 28,7 кВт год / 100 км). Максимальна потужність з Launch Control становить 500 кВт / 680 к.с., прискорення від 0 до 100 км/год — 3,3 секунди, максимальна швидкість — 250 км/год, запас ходу відповідно до WLTP — 395-452 км.
  • Taycan Turbo S Cross Turismo видає 460 кВт / 625 к.с. (споживання електроенергії у змішаному циклі 29,4 кВт год / 100 км), максимальна потужність з Launch Control становить 560 кВт / 761 к.с., прискорення від 0 до 100 км/год — 2,9 секунди, максимальна швидкість — 250 км/год, запас ходу відповідно до WLTP — 388-419 км.


Високотехнологічне шасі з повним приводом і адаптивною пневматичною підвіскою входить у стандартну комплектацію всіх чотирьох моделей. За допомогою опційного пакета Off-Road можна збільшити дорожній просвіт до 30 мм, завдяки чому на Cross Turismo можна долати і складне бездоріжжя. Нерівні ділянки дороги також менш помітні у новій моделі, оскільки Taycan Cross Turismo має стандартний режим Gravel Mode.

Новий автомобіль Porsche Taycan Cross Turismo 2021 вигляд ззаду

Porsche Taycan Cross Turismo 2021 — прогресивний дизайн

У дизайні екстер'єру Taycan Cross Turismo багато в чому повторює концепт Mission E Cross Turismo, представлений на Женевському автосалоні у 2018 році. Силует автомобіля визначає похила лінія даху, яка спускається до задньої частини кузова, що названа дизайнерами компанії Flyline. Елементи позашляхового дизайну включають накладки колісних арок, унікальні передні і задні нижні бампери і бічні пороги. З пакетом Off-Road Cross Turismo оснащується спеціальними щитками по кутах переднього і заднього бампера і на кінцях порогів, які не тільки створюють ефектний зовнішній вигляд, але також захищають від пошкоджень камінням.

Новий автомобіль Porsche Taycan Cross Turismo 2021 вигляд збоку

Багажне відділення Taycan Cross Turismo 2021 і нові електровелосипеди

Спеціально для Taycan Cross Turismo компанія Porsche розробила унікальне міцне заднє багажне відділення, яке встановлює новий стандарт з точки зору розміру багажника і його експлуатації. Одна з його інноваційних особливостей полягає в тому, що задні двері можна відкрити, навіть якщо багажник завантажений.

Німецька компанія також представила одночасно два нові електричні велосипеди: eBike Sport і eBike Cross. Характеристики Porsche eBike Sport роблять його ідеальним супутником у повсякденному житті, а Porsche eBike Cross ідеально підходить для бездоріжжя. Завдяки своєму сучасному дизайну, потужній і стійкій технології приводу вони ідеально поєднуються з Taycan Cross Turismo.

Високоякісні компоненти підвіски eBike Sport, такі як перевернута амортизаційна вилка Magura і задній амортизатор Fox, у поєднанні з шинами, які не створюють вібрацій, забезпечують спортивну і плавну їзду по асфальту або пологій місцевості. Потужний двигун eBike Cross, недавно розроблений Shimano, демонструє всі свої можливості на важкодоступній місцевості і забезпечує максимальну продуктивність, зберігаючи при цьому приємні відчуття від їзди. Високопродуктивні гальма Magura-MT Trail оснащені дуже великими термостійкими гальмівними дисками, які гарантують оптимальне сповільнення, а механічна система перемикання передач Shimano XT дозволяє швидко перемикати передачі відповідно до потреб гонщика і місцевості.

Porsche адаптувала багажне відділення Taycan Cross Turismo спеціально для зручності транспортування нових електровелосипедів. Завдяки довгим колісним рейкам і високому корисному навантаженню в 50 кг можна встановити до двох електровелосипедів, а задні двері можна відкривати навіть при завантаженні. Кріплення універсальне, його можна використовувати для різних типів велосипедів і за бажання модернізувати, додавши напрямну для третього велосипеда.

Новий автомобіль Porsche Taycan Cross Turismo 2021 кріплення велосипедів

Перетинаючи континенти: допрем'єрний тест-драйв Taycan Cross Turismo 2021

Новий універсальний електромобіль зробив безпрецедентну двомісячну міжнародну поїздку, подолавши 5 країн у 5 кліматичних зонах. Porsche змусила Cross Turismo працювати в екстремальних умовах спеки й холоду і на незліченній кількості різних поверхонь, підкресливши його позашляхові здібності.

Маршрут почався з США і, зокрема, з пустель країни, а потім електромобіль попрямував у крижані хащі зимової Норвегії. Наступною була Великобританія, де перешкоди створювали гравій і бруд, перш ніж автомобіль повернувся в континентальну Європу і на вузькі бруковані вулички в центрі Амстердама. Відповідним фіналом став спринт на асфальті автобану Німеччини.

 Новий автомобіль Porsche Taycan Cross Turismo 2021 тест-драйв

Багато проблем створили обмеження, пов'язані з пандемією. Майк Вінкеттер, прес-секретар Taycan & E-Mobility, розповів, що автомобіль повинен був подорожувати без підтримки команди інженерів, які зазвичай супроводжували б прототип у будь-якій міжнародній місії. Незважаючи на те, що були прийняті всі мислимі заходи безпеки, Вінкеттер зізнався, що цей проект був емоційно напруженим. Фактор, який змушував команду зберігати спокій, — впевненість у продукті. Вінкеттер сказав, що Cross Turismo був дуже пізнім прототипом і насправді зрілим продуктом, оскільки він запозичений з седана Taycan. І це принесло свої плоди. У команди взагалі не виникло ніяких технічних проблем.

Ще один важливий момент: після двох місяців подорожі по найбільш суворій місцевості північної півкулі, і з усім брудом, який електромобілю довелося подолати під час такої поїздки, той самий Cross Turismo виїхав на сцену для живого міжнародного запуску.

Вінкеттер пояснив, що для компанії це мало сенс, тому що на сцені під час світових прем'єр завжди представлені блискучі новенькі екземпляри. Однак, Taycan Cross Turismo побував на різних континентах, у різних кліматичних зонах і на різних поверхнях, зібравши різні типи бруду і сажі — усе це команда хотіла зберегти, щоби розповісти історію автомобіля.

 Новий автомобіль Porsche Taycan Cross Turismo 2021 тест-драйв у Норвегії