Porsche Taycan проти Tesla Model S, BMW M5 і Polestar 1 в тестовому огляді

Швидкість суперкара, зручність повсякденного користування і чистокровна продуктивність - Porsche Taycan, Tesla Model S, BMW M5 і Polestar 1. Представляємо вам детальний огляд, заснований на результатах групового тест-драйву електричних моделей.

Огляд Polestar 1 - мережа статусних автосалонів Automaximum

Нові пропозиції

  • Rolls-Royce Phantom

    360 000$
    от 10 470$ / мес.

    Rolls-Royce Phantom

    Рiк:
    2014
    Пробіг:
    0 км
    Двигун:
    6,8 Бензин
    Привід:
    Задній
    Докладніше
  • Lamborghini Gallardo

    100 000$

    Lamborghini Gallardo

    Рiк:
    2004
    Пробіг:
    12 тис.
    Двигун:
    5,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    Докладніше
  • Mercedes-AMG GT R Coupe

    178 500$

    Mercedes-AMG GT R Coupe

    Рiк:
    2018
    Пробіг:
    6500 км.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Задній
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo S

    242 000$

    Porsche Taycan Turbo S

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    1 тис.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    Докладніше

Porsche Taycan еталон сучасної розкоші

Розкішний Porsche Taycan оснащений двошвидкісною задньою коробкою передач, яка разом з прогресивним двигуном і продуктивною гальмівною системою забезпечує ефективність високошвидкісного суперкара. Але, мабуть, найбільш значним удосконаленням Taycan є те, що він призначений як для зарядних пристроїв останніх поколінь, так і для менш нових.

Taycan має 800-вольтову електричну систему з більш тонкими і легкими кабелями, які забезпечують надшвидку зарядку. Незважаючи на те, що в даний час є дуже мало 800-вольтових зарядних станцій потужністю 270 кВт, спорткар також готовий використовувати базові зарядні пристрої змінного струму 11 кВт.

Електричний Porsche був розроблений в світі, де вже існував комерційно успішний електричний автомобіль. Але незважаючи на можливість, Porsche не стали копіювати Model S.

На відміну від Tesla, яка вперше представила такі широкі можливості електромобільності, Turbo S віддає пріоритет збалансованій продуктивності. Перехід від електричного до гідравлічного уповільнення практично непомітний на будь-якій швидкості і при будь-якому тиску педалі. Гальмівний шлях Taycan затьмарює навіть 911 GT2 RS.

Taycan має надзвичайно низьке, спортивне автомобільне положення водія, для ще більшої зручності рульового управління, яке поєднується з винятковим зчепленням з дорогою. Завдяки ефективному управлінню задніми колесами, ефект векторного крутного моменту повного приводу автоматично додає ще більше динамічності.

Диски Porsche Taycan - мережа статусних автосалонів Automaximum

Чистокровна потужність BMW M5 Competition

BMW M5 залишається еталоном справжньої спортивної продуктивності. M5 покоління F90 вже декілька років, але це не заважає йому бути приголомшливим автомобілем. Його головні переваги це п'ять місць в салоні, місткий багажник і розширений функціонал комфорту для далеких поїздок.

Унікальна система xDrive є геніальною, поєднуючи реальні переваги заднього приводу з постійним заднім зміщенням і можливістю повного відключення потужності на передній осі. Інші адаптивні параметри включають силу рульового управління, демпфірування і жорстокість перемикання.

M5 Competition, у порівнянні зі звичайним M5 має більш спортивний вихлоп, додаткові 25 к.с. і вищу максимальну швидкість, обмеження збільшилося на 55 км.

Незважаючи на сучасну технологічність моделі, цей BMW показує традиційний темперамент в тому, як він рухається, звучить і долає екстремальні ділянки. Потужний 4.4-літровий двигун, система xDrive і диференціал M Sport розподіляють значну масу M5 з відмінним почуттям балансу і пропорцій.

Додаткові карбоново-керамічні ротори дозволяють автомобілю реагувати набагато швидше і діяти більш прогресивно. У той час як рульове управління зі змінною швидкістю і регульованим зусиллям є неймовірно точним.

BMW M5 Competition вид спереду - мережа статусних автосалонів Automaximum

Tesla Model S футуристичний і елегантний

Tesla Model S по праву вважається електрокаром з рекордним запасом ходу. Модель S показала, що повністю електричний автомобіль, який спочатку був всього лише стартапом може бути швидким, інтелектуальним і точним в управлінні.

Модель S поєднує в собі містку батарею з переднім і заднім електричними моторами, повним приводом, адаптивною пневматичною підвіскою і розкішним сучасним інтер'єром - комбінація, яка змінює правила автомобільного світу.

Останнє оновлення програмного забезпечення дозволяє акумулятору розігріватися і, отже, полегшує повторні жорсткі прискорення в режимі Ludicrous без зникнення напруги.

Оновлення також включає установку Cheetah Stance для запуску Launch Control, в результаті чого передня пневматична підвіска просідає, задня залишається високою, а демпфірування регулюється для оптимального зчеплення.

Версія Performance (раніше P100D) Model S, на відміну від версії Long Range, виграє завдяки модернізації обладнання, відомої як Raven, яка включає в себе установку нової адаптивної системи підвіски, установку більш зручних сидінь і збільшення дальності між заряджаннями.

Дальність вдалося збільшити не шляхом заміни батарей, а шляхом заміни переднього електродвигуна на більш ефективний двигун. В цілому автомобіль має потужність 785 к.с.

Tesla Model S вид спереду - мережа статусних автосалонів Automaximum

Гібридна продуктивність Polestar 1

Прогресивний Polestar 1 - це зовсім інший гібрид, що прагне до максимальної продуктивності, тоді як багато PHEV є надмірно економними. Орієнтовані на розкішну стилістику прихильники вишуканих елементів дизайну і водії, які хочуть більше динамічності в електричному автомобілі отримують бажане в Polestar 1.

Те, як передній бензиновий 2,0-літровий чотирициліндровий двигун з турбонаддувом XC90, оснащений вбудованим стартером-генератором взаємодіє з двома задніми електродвигунами, вельми незвично, але виправдано вражаючою ефективністю.

Також, передній і задній приводні модулі синхронізовані для оптимальної тяги і чудової керованості завдяки вбудованому вектору крутного моменту. Управляючи всіма чотирма колесами без механічного зв'язку між осями, гібридна трансмісія Polestar заслуговує золотої медалі за управління крутним моментом.

Потужність генеруються трьома різними джерелами: двигуном внутрішнього згоряння потужністю 304 л.с., стартовим генератором потужністю 70 л.с. і двома електричними двигунами потужністю 114 к.с. Сукупна продуктивність складає 602 л.с.

Polestar 1 вид збоку - мережа статусних автосалонів Automaximum