1

Porsche Taycan Turbo S Cross Turismo — огляд прототипу нового електромобіля

Дебют Porsche у сегменті електромобілів пройшов навіть краще, ніж можна було уявити. Taycan завоював визнання у всьому світі, про що зокрема свідчив рівень продажів. Таким чином, Porsche планує швидко досягти успіху з другою версією Taycan — Cross Turismo.

Технічні характеристики Porsche Taycan Turbo S Cross Turismo 2021

Модель Cross Turismo є досить точною серійною версією концепту Mission E Cross Turismo 2018 року. Cross Turismo буде доступний із рядом варіантів трансмісії, відображаючи стандартну версію автомобіля, за винятком автомобіля початкового рівня. Задньопривідного Cross Turismo не очікується. Повні специфікації буде оприлюднено 4 березня 2021 року.

Cross Turismo має ходову частину і велику передню частину кузова від седана Taycan. Було розширено дах, який разом із атлетичним кузовом ззаду на три чверті перетікає в задні двері хетчбека, що дуже схоже на Panamera Sport Turismo.

У моделі Turbo S Cross Turismo використовуються ті ж електродвигуни (потужністю 751 к.с. і 1050 Нм) й акумулятор на 93 кВтг, що і в Taycan. Це означає, що автомобіль надає різке прискорення: час розгону до 100 км/год складає всього 3 секунди, від 0 до 160 км/год — 6,5 секунди і до максимальної швидкості близько 258 км/год. Навіть у звичайному режимі, регульованому диском на кермі або за допомогою кришталево чистого сенсорного екрана, легке натиснення на праву педаль відкине вас на спинку сидіння, поки буде наростати звучання електродвигунів.

Новий автомобіль Porsche Taycan Turbo S Cross Turismo 2021

Нові пропозиції

  • Mercedes-Benz GLS 63 AMG 4MATIC +

    Рiк:
    2021
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    210 000$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche 911 Turbo S

    Рiк:
    2021
    Пробіг:
    2.6 тис.
    Двигун:
    3.7 Бензин
    Привід:
    Повний
    340 000$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes-Benz G 63 AMG BRABUS G800

    Рiк:
    2021
    Пробіг:
    870 км
    Двигун:
    4 Бензин
    Привід:
    Повний
    380 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Audi A8L quattro

    Рiк:
    2021
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    3,0 Дизель
    Привід:
    Повний
    107 777$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше

Ви можете вибрати згенерований електронікою звук, що трохи нагадує космічний корабель, у складі пакету Electric Sport Sound. Він включається автоматично, якщо ви вибираєте режими Sport або Sport Plus, які підсилюють реакцію рульового управління, газу і підвіски.

Cross Turismo також трохи схожий на позашляховик з режимом Gravel. Цей режим піднімає підвіску на 10 мм на додаток до 20 мм, які Cross Turismo отримує в порівнянні зі стандартним Taycan. Він не трансформує спорткар у позашляховик, але дає вам трохи більше впевненості при виїзді на ґрунтову дорогу або при перетині глибокого броду.

Калібрування гальмівної системи — її два рівні регенерації (обираються за допомогою кнопки на кермі) і плавний перехід від негативного крутного моменту електронного двигуна до фактичного гальмування за допомогою колодки на керамічному диску — бездоганні. На систему абсолютно не впливає погода (навіть стояча вода), вона неймовірно потужна, нескінченно чутлива й управляється педаллю, настільки добре відкаліброваною, що майже непомітні коливання тиску є нормою.

Новий автомобіль Porsche Taycan Turbo S Cross Turismo 2021 вигляд ззаду

Керованість Porsche Taycan Turbo S Cross Turismo 2021

Повний привід розширює можливості, але Taycan завжди відчувався як істинний Porsche в управлінні — рухливий і неймовірно чуйний для свого розміру і ваги.

Taycan Turbo S Cross Turismo їде так, як усі і чекають від Porsche, і водночас, здається, кидає виклик фізиці. Навіть у найбільш жорстких режимах автомобіль підходить для повсякденного життя. Але при щоденному водінні в налаштуваннях Normal — або Range, якщо ви хочете спробувати наблизитися до очікуваної дальності 402 км — Cross Turismo майже як седан, при цьому ви все ще можете насолоджуватися найбільш прямим рульовим управлінням на електромобілі і відмінним контролем кузова. Ви можете впевнено робити різкі повороти і виходити з них із прискоренням. А найкраще вибрати власний набір налаштувань у режимі Individual.

Новий автомобіль Porsche Taycan Turbo S Cross Turismo 2021 вигляд спереду

Елегантний і комфортний Дизайн Porsche Taycan Turbo S Cross Turismo 2021

Збільшена висота дорожнього просвіту полегшує доступ у салон, але найкраще описати його як затишний — через високу лінію вікон, а не через нестачу місця. Ви отримуєте більше місця для голови на задніх сидіннях (плюс 36 мм) і багажного відділення (тепер 1200 літрів).

Стиль екстер'єру трохи зменшує багажний простір. Завдяки люку завантажувати речі зручніше, але скошене заднє скло обмежує транспортування вантажу і точно викличе дискомфорт у тварин, якщо ви плануєте іноді перевозити собаку. Серійний автомобіль буде оснащуватися колесами розміром 21 дюйм.

Для перевірки якості збірки не було ніяких попередніх випробувань. Салон Porsche настільки хороший, наскільки це можливо в наші дні, з передовими технологіями, включно з цифровим приладовим дисплеєм, двома центральними сенсорними екранами і навіть одним перед пасажиром. Дисплей водія увігнутої форми пропонує сенсорне управління такими функціями, як налаштування підвіски і настройка контролю стійкості, а на кермі є звичайний перемикач режимів руху Porsche. Ви також можете легко комбінувати їх, вибираючи, наприклад, режим руху Sport Plus із більш гнучкими настройками демпфера. Стежити за запасом ходу також досить легко, і, ймовірно, це буде проблемою в дуже тривалих поїздках. Хоча офіційно заявлена ​​дальність електромобіля 402 км, в реальних умовах із частими прискореннями і поганою дорогою ця цифра може бути ближчою до 275-320 км.

 Новий автомобіль Porsche Taycan Turbo S Cross Turismo 2021 вигляд збоку

Taycan Cross Turismo буде пропонувати набагато більше, ніж седан, але поки не очікується, що це відіб'ється на ціні. За попередніми даними вартість становитиме близько 162 600 євро за чудовий Turbo S (приблизно на пару тисяч більше, ніж схожа модель). Решта версій із лінійки Cross Turismo повинні вийти незабаром, за винятком версії з заднім приводом.

Якщо ви плануєте покупку Taycan, тому що це, по суті, чотиридверний електричний 911, Cross Turismo для вас не настільки актуальний. Якщо ви хочете отримати емоції від водіння спортивного автомобіля, додаткова висота, вага і практичність Cross Turismo не мають сенсу. Однак, підвищена універсальність нового Cross Turismo буде для більшості великим плюсом.

Новий автомобіль Porsche Taycan Turbo S Cross Turismo 2021 салон