Rolls-Royce Ghost 2020 і новий стиль легендарного бренду

Навіть найсильніші світові бренди повинні йти в ногу з часом і періодично оновлювати свій зовнішній вигляд, тому британський автовиробник Rolls-Royce оголосив про зміни у фірмовому стилі. Компанія готується презентувати новий Rolls-Royce Ghost в вересні, тоді і буде представлений новий фірмовий стиль.

Rolls-Royce новий стиль - мережа статусних автосалонів Automaximum

Оновлена стилістика Rolls-Royce — яскрава палітра оздоблення і цифровий «Дух екстазу»

Rolls-Royce заявляє, що нова ідентичність буде відображати перехід бренду від чисто автомобільного виробника до House of Luxury. Кажуть, що більш гостра візуальна мова звертається до більш молодої аудиторії, що доречно, оскільки середній вік клієнтів бренду знизився до 43 років. Це люди, яких приваблює Black Badge — темне альтер-еґо бренду.

Легендарна фігурка «Дух екстазу», представлена на автомобілях Rolls-Royce в 1911 році, буде мати ще більше значення. Форма фігурки стане більш динамічною, і її використовуватимуть як віртуальну ілюстрацію, що посилить візуальну присутність бренду.

Для використання були обрані фіолетові кольори, адже вони уособлюють рідкісність природи, королівську владу і багатство. Доповнить їх металевий відтінок Rose Gold, який буде наноситися на фірмові друковані матеріали. Також ці кольори будуть застосовувати на екранах в кабінах автомобілів Ghost і Phantom.

Звичайно, не можна говорити про бренд Rolls-Royce, не згадавши подвійний почесний знак «R». Rolls-Royce визнає, що деякі аспекти його ідентичності краще залишити незмінними. Це включає в себе значок і новий шрифт Riviera Nights, який належить до тієї ж колекції, що і попередній.

Нова візуальна концепція — це наступна глава для одного з найбільш знакових брендів у світі. Основою для неї стали знамениті слова співзасновника Rolls-Royce Генрі Ройса: «Візьміть краще з того, що існує, і зробіть його краще».

«Зараз дуже важливий час для відображення нашої репутації провідного люксового бренду через візуальну мову компанії», — сказав генеральний директор Торстен Мюллер-Отвос, описуючи шлях модернізації фірмового стилю Rolls-Royce.

Цифровий «Дух екстазу» - мережа статусних автосалонів Automaximum

Нові пропозиції

  • Rolls-Royce Phantom

    360 000$
    от 10 470$ / мес.

    Rolls-Royce Phantom

    Рiк:
    2014
    Пробіг:
    0 км
    Двигун:
    6,8 Бензин
    Привід:
    Задній
    Докладніше
  • Lamborghini Gallardo

    100 000$

    Lamborghini Gallardo

    Рiк:
    2004
    Пробіг:
    12 тис.
    Двигун:
    5,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    Докладніше
  • Mercedes-AMG GT R Coupe

    178 500$

    Mercedes-AMG GT R Coupe

    Рiк:
    2018
    Пробіг:
    6500 км.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Задній
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo S

    242 000$

    Porsche Taycan Turbo S

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    1 тис.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    Докладніше

Ексклюзивне освітлення передньої панелі Rolls-Royce Ghost 2020

Rolls-Royce не випускає нову модель кожен день, тому люксовий бренд із нетерпінням чекав презентації нового Ghost. Уже відомо, що Ghost буде поставлятися з повним приводом і буде досить тихим. Але, як і у випадку з будь-яким іншим Rolls, краса його полягає в деталях.

Однією з таких деталей є нова освітлена передня панель Ghost — приголомшливий зразок дизайну, на вдосконалення якого треба було 2 роки і понад 10 000 годин колективної роботи. Освітлення зараз є такою ж частиною функціонального інтер'єру автомобіля, як і розташування елементів управління, але Ghost піднімає це на новий рівень.

Назва Ghost, розташована перед пасажиром на передньому сидінні, підсвічується понад 850 зірками, які випромінюють м'яке світло. Коли автомобіль вимкнений, сузір'я повністю зникає.

Освітлення передньої панелі Rolls-Royce Ghost - мережа статусних автосалонів Automaximum

Технічні деталі створення нової передньої панелі Rolls-Royce Ghost 2020

Компанія Rolls-Royce доклала додаткові зусилля, щоби створити ідеальне світіння: 152 світлодіода над передньою панеллю і під нею були ретельно підібрані за кольором до підсвічування годинника автомобіля та підсвічування комбінації приладів. Ефект мерехтіння й ідеальне розсіювання світла стали можливими завдяки використанню світловода товщиною 2 міліметри з 90 000 точок, нанесених лазером.

«Illuminated Fascia ідеально поєднується з напрямом дизайну Post Opulent, який ми використовували з новим Ghost», — сказав провідний дизайнер Bespoke Майкл Брайден. За допомогою простого декоративного акценту створюється враження невимушеній розкоші.

Остання деталь — шар темного тонованого лаку, який приховує написи, коли підсвічування не використовується. Як і Phantom з його галереєю, що налаштовується, на передній панелі, на якій можуть відображатися твори мистецтва за вибором клієнта, підсвічування передньої панелі нового Ghost — це зразок дизайну, який відрізняє кожен Rolls-Royce від звичайних серійних автомобілів.

«Illuminated Fascia - мережа статусних автосалонів Automaximum