Land Rover Defender 2019, Jeep Wrangler 2018 і Mercedes-Benz G-Class 2018 – огляд легендарних позашляховиків

Defender 2019, Wrangler 2018 і G-Class 2018 є вже класичними позашляховиками. Але який із цих автомобілів краще вибрати: модернізований Defender або один із еталонів старої школи?

Land Rover Defender – ключова інформація

Класичну версію Defender, яка була створена ще в 1948 році, Land Rover перестала випускати у 2016 році. Якби старий Defender (назва почала використовуватися з 1990 року) все ще відповідав духу Series I, II і III, його б залишили позаду суперники, яких він надихнув, а також інша частина лінійки Land Rover. У Defender 2019 року компанія Land Rover втілює головні цінності правильно, взявши за основу модель 1948 року, але створивши повністю сучасний автомобіль за її образом.

Технічні особливості Land Rover Defender

Рамне шасі з грубою підвіскою більше не використовується, замість нього з'являється версія алюмінієвого монокока D7, який також можна знайти в Range Rover. Є повністю незалежна підвіска з пневморесорами на деяких моделях, новими двигунами і найсучаснішою інформаційно-розважальною системою JLR.

Новий автомобіль Land Rover Defender

Версія Land Rover Defender 2019

Зроблений у Словаччині, новий Defender доступний у двох варіантах довжини: 90 (скоро вийде) і 110 (вже доступний), а також з вибором з 2 чотирициліндрових дизельних двигунів, чотирициліндрового бензинового і шестициліндрового бензинового з м'яким гібридом. Також була запущена комерційна версія, що отримала назву Hard Top.

Нові пропозиції

  • Lamborghini Urus

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 тис.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    325 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes Maybach S650 Guard Klassen

    Рiк:
    2018
    Пробіг:
    14 тис.
    Двигун:
    6,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    499 999$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    148 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Porsche Taycan Turbo

    Рiк:
    2020
    Пробіг:
    15 тис.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    137 000€
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше

Jeep Wrangler – ключова інформація

Деякі автолюбителі вважають, що Wrangler виглядає як джип часів Другої світової війни. Насправді виробництво Wrangler почалося тільки в 1986 році, і він ніколи не претендував на ДНК 40-х років. Але дух простоти, універсальності і міцності позашляховик запозичив у попередників. Подібно до Defender і G-Class, сучасний Wrangler, як і раніше, має воістину феноменальні позашляхові здібності (у правильних руках і на правильних шинах), але лише невелика частина власників коли-небудь використовує його можливості на повну, натомість купуючи свій стиль життя.

Технічні особливості Jeep Wrangler

У четвертому поколінні (модельний ряд 2018 року) Wrangler дотримується випробуваних і перевірених технологій: окремі корпус і рама, жорсткі провідні осі, а деякі версії мають такі зручні функції, як складне вітрове скло і знімні двері.

Новий автомобіль Jeep Wrangler

Версія Jeep Wrangler 2018

Існують різні комплектації Wrangler. У вас може бути 2 або 4 дверей, фіксований або знімний дах і на вибір бензинові або дизельні двигуни. Представлений у цьому огляді Overland – відносно розумний, добре обладнаний універсал із дахом і великим додатковим люком, досить великим, щоби вилізти з нього, якщо знадобиться.

Mercedes-Benz G-Class – ключова інформація

Кожна серія автомобілів Mercedes-Benz має свою історію, особливо коли мова йде про перші версії, це стосується і G-Class. Спочатку він з'явився, принаймні частково, тому що шахові Ірану і на той момент акціонеру компанії потрібна була міцна армійська вантажівка. Шаха скинули, але робота все одно була завершена. У результаті в 1979 році була представлена ​​цивільна версія G-Class. За останні 40 років він зарекомендував себе на сафарі і гонках по пустелі, була випущена офіційна трьохосна версія G63 AMG 6x6 (2013-2015), спеціальний автомобіль для Ватикану (Popemobile). Позашляховик отримав версію від Maybach – Mercedes-Maybach G 650 Landaulet (2017) потужністю 621 к.с.

Технічні особливості Mercedes-Benz G-Class

Модель G завжди була важливою для компанії, але тільки з останньою версією Mercedes-Benz зробила серйозну спробу розглядати її як невід'ємну частину своєї глобальної лінійки, лідера лінійки позашляховиків. Вартість автомобіля відбиває той факт, що його збирають вручну компанією Magna Steyr у Ґраці (Австрія). G-Class зробив значний технічний крок уперед у 2018 році, отримавши сучасну інформаційно-розважальну систему, новий корпус зі сплаву і нове шасі, хоча, як і раніше, лонжеронну раму.

Новий автомобіль Mercedes-Benz G-Class

Версія Mercedes-Benz G-Class 2018

В Україні для G-Class представлені на вибір двигуни: дизельні G 350 d і G 400 d, бензинові Mercedes-AMG G 63 і G 500 – від 286 к.с. до 585 к.с. у версії AMG. Для випробувань було вибрано версію з рядним шестициліндровим 3-літровим дизельним двигуном G 350d.

Defender 2019 vs Wrangler 2018 vs G-Class 2018 – технічна база

На дорозі Defender 2019 року робить усе, з чим попередня ретро-версія не справлялася. Автомобіль рухається прямо, точно і плавно, незалежно від поверхні. У керованості не стається несподіваних сюрпризів. Позашляховик однаково гарний для того, щоби милуватися видами гір, долати польові дороги і подорожувати по далеких автомагістралях. І при цьому ви не оглушите пасажирів гуркотом двигуна і шумом дороги, набравши швидкість понад 80 км/год.

Останній Land Rover – це динамічне відкриття. Він їде по більшості поверхонь не менше плавно, ніж його нинішні ключові суперники – Mercedes-Benz G-Class і Jeep Wrangler. Також він має дуже сильні гальма і велику стійкість.

Без опанування цих основних принципів довгоочікуваний і палко обговорюваний Defender був би не більше ніж маркетинговим інструментом і дизайнерським рішенням. Однак, він рухається як ніякий інший Defender до нього, зберігаючи при цьому легендарну міцність і позашляхові якості.

Новий автомобіль Land Rover Defender вигляд спереду

Автомобілебудівним компаніям зараз доводитися справлятися з безліччю викликів, це стосується і Jaguar Land Rover, особливо Jaguar. Скоро на ринок вийдуть нові позашляховики, від Ford Bronco до Ineos Grenadier, які почнуть конкурувати з нинішніми моделями. Це означає, що будь-який невдалий продукт тепер ігнорується на ринку.

Історично склалося так, що три представлені тут позашляховики почали своє життя як прості автомобілі, рухомі потребами клієнтів, а не гуру маркетингу, одержимими lifestyle-трендами. Відмінні в одній галузі, вони безнадійно поступалися в інших характеристиках, таких як комфорт їзди й активна безпека. У деяких випадках на те, щоб усунути ці недоліки, потрібні десятиліття, але у своєму останньому вигляді Wrangler, G-Class і Defender – видатні універсали з точки зору компетентності і привабливості.

Новий автомобіль Land Rover Defender салон

У нашому мінливому, високотехнологічному світі попередній Defender був тим особливим автомобілем, яким володіли любителі кубинських сигар і тривалих прогулянок на свіжому повітрі. Новинка 2019 року пропонує безліч ретро-штрихів, але при цьому є повністю сучасним позашляховиком. Він доступний із широким спектром модифікацій, побудований відповідно до останніх стандартів безпеки і більше не рухається, як великоваговий лінивець. При цьому довга 110 форма, яка тестувалася, містка і має опцію третього ряду сидінь.

В оснащенні Defender 2019 тепер більш тісно пов'язаний із Discovery, Range Rover і Range Rover Sport – усі вони по-різному дуже гарні на дорозі і бездоріжжі. Defender First Edition поставляється з обома пакетами для бездоріжжя (Terrain Response 2 і Configurable Terrain Response), гарантуючи, що він готовий практично до всього. Тестовим автомобілем був дизельний двигун D240, що розвиває 240 к.с. і 430 Нм.

На відміну від Jeep і Mercedes, Defender 110 спланований таким чином, що він просторий, зі смаком оформлений, поєднуючи елементи духу часу і вінтажу. Місце водія нарешті стало ідеальним, компонування салону випромінює прохолоду і сучасність, а оздоблення варіюється від екологічно чистих тканин до світу шкіри, натхненного Range Rover.

Новий автомобіль Land Rover Defender коробка передач

Основні елементи управління досить зручні, а інформаційно-розважальна система інтуїтивно зрозуміла, але вам може бути трохи важко вивчити численні функції Terrain Response. Найкорисніша новинка тут – ClearSight Ground View: кілька камер працюють спільно для надання огляду за капотом, який зазвичай заважає. Це надзвичайно зручна функція на бездоріжжі.

Ще один приємний сюрприз – настроювана функція Terrain Response, яка дозволяє вам заблокувати центральний диференціал, відключити ESP, відрегулювати зсув крутного моменту, на ходу включити понижену передачу, змінити швидкість спуску з пагорба і налаштувати слідкування за відпрацьованими газами.

Технологічно Wrangler зовсім інший. У ньому, як і раніше, використовується сталева лонжеронна рама коробчатого перетину, а також чавунні провідні осі спереду і ззаду. У той час, як модель Rubicon оснащується додатковими блокуваннями диференціалу, переднім стабілізатором поперечної стійкості, який можна від'єднати для поліпшення шарнірного зчленування, і більш радикальною системою повного приводу Rock-Trac, Overland – менш спеціалізований, але все ще добре долає багнюку.

Новий автомобіль Land Rover Defender задні фари

Як і G-Class, Wrangler здається вузьким і тісним як для великого автомобіля, центральна консоль і широкий трансмісійний тунель займають занадто багато місця, а деякі пасажири можуть відчувати брак освітлення. Коли новий Defender блискуче проходить аеровипробування (коефіцієнт аеродинамічного опору знизився з 0,68 до 0,38), його суперники продовжують зберігати класичні форми з прямими лініями і гострими кутами. Ці позашляховики не втрачають свій початковий характер і справді впізнавані на дорозі, але в деяких ситуаціях їхні форми приносять незручності. Jeep стає все більш рідкісним задоволенням для любителів ручок, кнопок і перемикачів, а в разі потреби його облицьовану гумою підлогу можна, як і у Defender, мити зі шланга.

Оновлений Mercedes G-Class 2018 залишився близьким до традиційного зовнішнім виглядом, але технічно був ретельно перероблений. Він отримав незалежну передню підвіску, запозичену у S-Class, з набагато більш досконалою електронною архітектурою, були трохи збільшені ширина і довжина, проведені невеликі зміни стилю, а вага знижена на 170 кг завдяки обширній заміні матеріалів. Незважаючи на те, що вдосконалене середовище для водія дійсно шикарне, вам доведеться заплатити за задоволення досить щедро. Підгонка і оздоблення бездоганні, але двері необхідно захлопувати, пасажирські сидіння розташовані дуже близько до бічних вікон, засувки, що відкриваються врівень, важко захопити, і, хоча місця для голови більш ніж достатньо, високим пасажирам може бути важко розташувати ноги. Інформаційно-розважальна система MBUX має якісний командний контролер і сенсорний екран.

Новий автомобіль Land Rover Defender вигляд збоку

Порівняння основних характеристик Defender 2019, Wrangler 2018 і G-Class 2018

Defender 2019, Wrangler 2018 і G-Class 2018 – великі автомобілі, принаймні за європейськими мірками. Для комфортного водіння краще постійно підтримувати швидкість і уникати непотрібних гальмувань, оскільки для того, щоби повернути всю цю вагу до руху, потрібен час. Усі 3 автомобілі оснащені восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач. У випадку з Land Rover у вас немає підрульових перемикачів, які допомагають контролювати 2,0-літровий ДВЗ потужністю 237 к.с. Defender розганяється від 0 до 100 км/год за 9,1 с, а максимальна швидкість складає 188 км/год, але двигуну Ingenium доводиться працювати на повну, щоби надати такі показники. В іншому Defender має безліч переваг, бувши єдиним автомобілем цієї трійки, що розроблений з нуля.

Один із ключових чинників на користь Defender 2019 – це нова розробка, а не модернізація наявних модулів на старій базі. Команда Джеррі Макговерна, директора по дизайну Land Rover) виконала чудову роботу, переосмисливши справжню класику, не чіпляючись за такі елементи, як пласке вітрове скло, пласкі двері і застаріла фурнітура. Позашляховик виділяється з точки зору використання простору, аеродинамічної ефективності і невимушеної практичності.

Швидкий і маневрений позашляховик Jeep Wrangler 2018

Дизельний двигун Wrangler 2018 об'ємом 2143 куб.см і потужністю 197 к.с. має максимальну швидкість 180 км/год, але при розгоні він випереджає Defender на 0,2 с завдяки своєму значному крутному моменту і відносно невеликій вазі. І там, де радіус повороту Land Rover становить 12,8 метра, а G-Class вимагає взагалі 13,5 метра, Wrangler справляється з радіусом повороту 12,3 метра.

Новий автомобіль Jeep Wrangler вигляд спереду

Wrangler у специфікації Overland має 3 налаштування повного приводу (High, Low і Auto) і High для приводу на 2 колеса, які зазвичай ігноруються любителями бездоріжжя, але які захоплюють водіїв на шосе. Автомобіль передає до 452 Нм тільки на задні колеса, відкриває всі можливості диференціала і сприяє відключення нероз'ємної задньої осі при кожному включенні дросельної заслінки. Під час проливного дощу мимовільна надлишкова обертальність на швидкості 80 км/год не є рідкістю для нього навіть при повністю включеній ESP, так само як і різке ковзання на другій передачі по крутих поворотах.

Новий автомобіль Jeep Wrangler салон

Wrangler 2018 був би кращим, якби рульове управління діяло швидше. Залишений у повноприводному режимі Auto, Wrangler змінює керованість на збалансоване поєднання різкого повороту, посереднього зчеплення з дорогою і швидкого відновлення нейтральної поведінки на поворотах.

Новий автомобіль Jeep Wrangler вигляд ззаду

Jeep розчарував у цілому поганою їздою, аеродинамічною неефективністю і не дуже якісним салоном. Панель приладів – це другорядна ергономіка, і через пару годин настає момент, коли ви розумієте, що втомилися від шуму й у вас болить спина. З іншого боку, цей позашляховик оснащується одним із найбільших додаткових люків на даху, представлених наразі на ринку (Sky One-Touch Power Top), вражає атмосферою непорушності і бунтівним характером. Це автомобіль не для всіх, а радше спосіб втілити в життя конкретну мрію.

Новий автомобіль Jeep Wrangler логотип

Виняткові позашляхові характеристики G-Class 2018

Mercedes-Benz G-Class 2018 вражає цифрами: 2 додаткові циліндри, найвища максимальна швидкість серед 3 позашляховиків (200 км/год), мінімальний час розгону до 100 км/год (7,4 с) і найвища ціна. Великий гострокутний G-Class – це не тільки показник достатку, але також розкішно оснащена мобільна фортеця, ідеальний автомобіль для того дня, коли світ зупиниться і впаде остання завіса. У той час, як AMG G63 може здаватися занадто яскравим, G350d демонструє більше балансу між стилем і солідністю, привабливістю і можливостями.

Ви не відчуєте всіх переваг G-Class в місті або на шосе, але щойно ситуація стає жорсткою, позашляховик показує, на що він здатний. Недоліки полягають в дещо виснажливому управлінні, яке не перевершує неминучі ефекти поєднання значної маси і високого центру тяжіння. G-Class 350d, зокрема, страждає на явну тяжкість у передній частині кузова, яка разом із підозрілим зчепленням на мокрій дорозі є причиною ранньої і, в кінцевому підсумку, недостатньої обертальності.

Новий автомобіль Mercedes-Benz G-Class вигляд спереду

Інші дратівливі моменти на G-Class 2018 включають дивну віддачу від задньої осі при різкому прискоренні, навіть на найбільш гладкій дорозі, надмірний крен кузова і потужні, але неприємно важкі гальма.

Блокування центрального диференціала робить усі три позашляховики більш зручними, блокування заднього диференціала покращує зчеплення з дорогою і тягу, блокування переднього диференціала (неможливо в Defender) покращує рульове управління для максимальної прохідності по бездоріжжю. Деактивація контролю стійкості у всіх випадках може призвести до ослаблення більшої маси і більшої сили, ніж це рекомендується для безпечного виходу з повороту.

Новий автомобіль Mercedes-Benz G-Class салон

У дорозі Wrangler 2018 і G-Class 2018 доводиться розплачуватися за те, що їх розробники дотримуються древніх інженерних концепцій. G-Class – це grand cruiser, який долає кілометри з тим же професіоналізмом, з яким він долає круті схили, найглибші броди і найжорсткіші скелі. Розподіл крутного моменту між передньою і задньою частинами у співвідношенні 40:60 має зробити його більш маневреним у звивистих поворотах. Якщо ви насправді збираєтеся серйозно покататися по бездоріжжю і хочете саме Mercedes-Benz, G-Class 2018 цілком вам підійде. Але в іншому GLS і GLE – більш оптимальні позашляховики для сім'ї за характеристиками і вартістю.

Новий автомобіль Mercedes-Benz G-Class вигляд ззаду

Необхідність гібридних версій для класики бездоріжжя

Варто також зауважити, що громадськість усе більше з підозрою ставиться до позашляховиків вагою понад дві тонни. Серед 3 варіантів Defender люди сприймали краще, вважаючи його дизайн доброзичливим. Але все ж таки проблема полягає в іншому. Найчастішим питанням (після вартості, потужності і швидкості) є можливість гібридизації та електрифікації, яка тільки починає розвиватися (недавно анонсований PHEV Defender P400e і наступний PHEV Wrangler 4xe). Насправді позашляховики не вимагають занадто багато пального, як здається на перший погляд. G-Class G350d не зовсім економний зі 11,4 л/100 км, як показали спостереження, проте Wrangler добре впорався з 9,2 л/100 км, а Defender D240 в середньому показав 8,8 л/100 км – один із багатьох прикладів, коли абсолютно новий дизайн працює на користь. Чисто акумуляторно-електрична трансмісія буде суперечити духу суворого індивідуалізму цих автомобілів (у віддалених населених пунктах знайти зарядний пристрій складно, не кажучи вже про Сахару), але ігнорувати стрімкий ріст інтересу до плагін-гібридів теж не можна.

Defender 2019 vs Wrangler 2018 vs G-Class 2018 – який позашляховик кращий

Новий Defender має все те, чого бракувало в попередній версії. Найголовніше – він зрештою справді приємний у водінні і несподівано зручний. Свідченням перемоги Defender 2019 версії 110 є актуальний зовнішній вигляд, переконлива ергономіка і прекрасна функціональність. Не потребуєте так багато місця? Тоді зверніть увагу на більш компактну версію Defender 90.

Wrangler 2018 коштує недорого, а зовнішній вигляд продовжує завойовувати популярність у певної публіки. Однак, їзда в цілому жахлива, а якість матеріалів місцями залишає бажати кращого. Але щойно ви прикрутите колесо і подряпаєте пару панелей, цей галасливий, жорсткий і грубий альпініст неодмінно окупиться.

Якість Mercedes-Benz G-Class не має собі рівних, і він добре обладнаний, але автомобіль коштує дуже дорого, а також має величезну вагу. Інший вибір двигуна міг би поліпшити результат G-Class 2018, але не усунув би Defender з його верхньої позиції. Звичайно, всі 3 позашляховики і далі будуть змагатися на ринку, і кожен має своїх шанувальників, які цінують конкретні їхні переваги, але поки що Defender 2019 здобуває перемогу.

Defender 2019, Wrangler 2018 і G-Class 2018