Тест-драйв Porsche 911 Carrera GTS 2022 року: новий чудовий 911 потужністю 473 кінських сил

До модельного ряду Porsche 911 в даний час входить 21 модель (15, якщо виключити GT3 і Turbo). Якщо звузити його до Porsche 911 Carrera, то модель 2022 доступна в шести версіях: Carrera, Carrera 4, Carrera S, Carrera 4S, Carrera 4S і Carrera 4 GTS. Усі варіанти «4» – повнопривідні, а інші – виключно задньопривідні. 3,0-літровий шестициліндровий двигун з подвійним турбонаддувом пропонується до всіх версій та розвиває потужність від 379 к.с. на Carrera / Carrera 4 до 473 к. с. на близнюках GTS. Carrera використовує восьмиступінчасту коробку передач PDK, в той час як інші можуть бути оснащені семиступінчастою механічною коробкою передач.

У цьому огляді ми розповімо про Carrera GTS – новинку 2022 року, із заднім чи повним приводом на вибір. Ми зосередимося на 911 у версії купе, але зауважимо, що модель також доступна в кузові кабріолет та тарга. У тест-драйві брали участь дві версії — купе з механічною коробкою передач у кольорі Carmine Red та тарга з трансмісією з подвійним зчепленням PDK у кольорі Chalk.

Ключовими перевагами Porsche 911 Carrera GTS 2022 є блискуча продуктивність у всій лінійці двигунів, чітке чуйне рульове управління, класичний стиль Porsche, хороша якість складання. Крім того, GTS - ідеальна сходинка Turbo. І нарешті з Android Auto в оснащенні.

Carrera GTS спроектований як вершина 911, яка знаходиться між Carrera S та GT3 у модельному ряді. Він використовує 3,0-літровий опозитний шестициліндровий двигун з подвійним турбонаддувом, що розвиває 473 кінські сили і 420 фунт-фут крутного моменту.

Porsche 911 Carrera GTS - 2022

Нові пропозиції

  • Porsche Taycan Turbo S

    Рiк:
    2019
    Пробіг:
    11 тис.
    Двигун:
    Електро
    Привід:
    Повний
    199 999$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Mercedes Maybach S560 4MATIC

    Рiк:
    2018
    Пробіг:
    33 тис.
    Двигун:
    4,0 Бензин
    Привід:
    Повний
    165 000$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • BMW-Alpina XB7

    Рiк:
    2021
    Пробіг:
    0 км.
    Двигун:
    4.4 Бензин
    Привід:
    Повний
    260 000$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше
  • Audi RS 6 Avant

    Рiк:
    2021
    Пробіг:
    6 тис.
    Двигун:
    4.0 Бензин
    Привід:
    Повний
    149 999$
    Лізинг від 0,01%
    Докладніше

Porsche 911 Carrera 2022: чим відрізняється від Porsche 911 Carrera 2021?

У 2022 року найбільшою новиною стає випуск нової моделі Porsche 911 GTS. Вона не тільки отримала унікально налаштовану підвіску та деякі візуальні покращення моделі в цілому, але й видає 473 кінські сили і може розігнатися до 100 км/год всього за 3,1 секунди у повнопривідному варіанті (це швидше, ніж у GT3). GTS також має стандартну спортивну вихлопну систему для агресивнішого звучання від двигуна з подвійним турбонаддувом.

Всі моделі 911 2022 року оснащені новітньою інформаційно-розважальною системою бренду, яка включає інтеграцію з Android Auto. Якщо автомобіль обладнаний коробкою передач PDK, дистанційна система допомоги при паркуванні тепер пропонується як опція.

Porsche 911 Carrera GTS чим відрізняється від Porsche 911 Carrera 2021 - Automaximum

Дизайн екстер'єру 911 Carrera 2022 року

Стриманість стала рідкістю у сучасному автомобільному дизайні. Натомість є тенденція ставати більше, сміливіше та зліше. Porsche заслуговує на похвалу за збереження чистих ліній 911 і миттєво впізнаваних візуальних орієнтирів, таких як овальні фари і лінія даху, що звужується.

Базовий 911 стандартно поставляється з 19-/20-дюймовими легкосплавними дисками, заднім спойлером, що складається автоматично, гладкою смугою задніх ліхтарів з вбудованим логотипом Porsche і двома однотрубними вихлопними трубами. Світлодіодні ліхтарі із чотириточковими світлодіодними прожекторами також входять до стандартної комплектації. Carrera S має більші 20-/21-дюймові колеса та вихлопні труби з чотирма отворами, в той час як нові моделі GTS виділяються чорними зовнішніми акцентами, колесами Satin Black та написом GTS на дверях. Ця модель оснащена спортивною вихлопною системою з двома овальними патрубками з глянсовою чорною обробкою. Люк з електроприводом і дах із вуглецевого волокна входять до числа можливих компонентів екстер'єру.

Porsche пропонує на вибір чотири стандартні кольори: White, Black, Guards Red та Racing Yellow. Палітра "металік" складається з восьми кольорів: Carrara White, Jet Black, Agate Grey, Dolomite Silver, GT Silver, Gentian Blue, Night Blue та Aventurine Green. Для тих, хто любить пригоди, є п'ять спеціальних кольорів: Chalk, Carmine Red, Lava Orange, Shark Blue та Python Green. Porsche також може виготовити вам індивідуальний колір, але за цей привілей стягує дуже солідну суму. На наш погляд, вибраний нами Carmine Red хтивий і підкреслює вигини автомобіля, у той час як Chalk виглядає стримано, але менш приземлено, ніж білий, чорний або сріблястий. Ці кольори ідеально підходять для Porsche 911 Carrera GTS.

Porsche 911 Carrera GTS Дизайн екстер'єру - Automaximum

Габаритні розміри 911 Carrera 2022 року

Базовий Porsche 911 Carrera має довжину 451,8 см, ширину 185,1 см зі складеними дзеркалами або 202,4 см у висунутому стані, висоту 129,7 см та колісну базу 245,1 см. Ці розміри аналогічні для решти лінійки з деякими невеликими відхиленнями. Наприклад, Carrera 4S трохи ширша – 202,9 см. Модель GTS має довжину 453,3 см і трохи нижче – 129,2 см.

Споряджена маса варіюється від 1495,9 кг для Carrera S зі ручним керуванням до 2009,8 кг для 4 GTS з PDK.

Porsche 911 Carrera GTS Габаритні розміри - Automaximum

Двигун та продуктивність 911 Carrera 2022 року

В основі кожного 911 Carrera лежить 3,0-літровий опозитний шестициліндровий двигун із подвійним турбонаддувом. Незалежно від того, з якою трансмісією він працює у парі, ця силова установка не розчаровує. У базовому задньопривідному 911 ви отримуєте 379 л.с. і 331 фунт-фут крутного моменту, що дозволяє розганятися від 0 до 60 за чотири секунди і розвивати максимальну швидкість 292 км на годину. З пакетом Sport Chrono час розгону від 0 до 100 збільшується до 3,8 секунд. Більш важка Carrera 4 додає повний привід, і це трохи знижує максимальну швидкість до 289 км на годину, але час розгону до “сотні” залишається незмінним.

Новий GTS виробляє 473 л.с. та 420 фунт-футів. У режимі RWD він розганяється до 60 миль на годину за 3,2 секунди з пакетом Sport Chrono та коробкою передач PDK або за 3,9 секунди з механічною коробкою передач. Максимальна швидкість становить 310 км/год. 911 Carrera, що найшвидше розганяється без значка Turbo на задній панелі, це Carrera 4 GTS. Щоб розігнатися до 60 миль на годину потрібно 3,1 секунд (з PDK і пакетом Sport Chrono), і в цій же конфігурації - чверть милі долається за 11,5 секунд. Однак з максимальною швидкістю 308 км на годину він трохи повільніший, ніж RWD GTS.

Новий GTS, який ми використовували на нашому тест-драйві, має найвражаючі характеристики серед усіх моделей 911. Двигун відрізняється гнучкістю і, особливо у GTS зі спортивною вихлопною системою, видає приємний спортивний звук. У місті та на шосе Porsche 911 відчувається швидким та привабливим, але при цьому досить вишуканим для щоденних поїздок на роботу.

Базова Carrera, на жаль, не оснащена механічною коробкою передач, але отримує чудову восьмиступінчасту автоматичну коробку Porsche з подвійним зчепленням. Ця трансмісія DCT, відома як Porsche Doppelkupplung (PDK), забезпечує феноменально швидке перемикання передач та витягує з двигуна кращий час розгону. Незалежно від того, чи надана вона самим собі або використовується ручне керування за допомогою підкермових пелюсток, PDK - найкраща трансмісія, доступна на сьогоднішній день у будь-якому автомобілі. Перемикання відбуваються так, ніби машина читала ваші думки, не змушуючи чекати. В автоматичному режимі перемикання практично непомітні, і Porsche включає режим Sport Response, який запускає майже миттєве перемикання на знижену передачу, коли ви натискаєте дросель.

У моделях S та GTS семиступінчаста механічна коробка передач забезпечує унікальні відчуття та вражаюче легке перемикання передач. Прогресивне зчеплення робить цю трансмісію приємною у використанні, а трохи повільніший час розгону здається невеликою платою за "механіку". GTS отримав трохи коротший хід, щоб поліпшити відчуття перемикання. Тут немає неправильного вибору трансмісії, але ми схиляємось до "механіки" виключно заради ностальгії.

Porsche 911 Carrera GTS Двигун та продуктивність - Automaximum

Керованість та враження від водіння Porsche 911 Carrera GTS 2022

Тут ми зосередимося на Carmine Red 911 GTS Coupe, що комплектується механічною коробкою передач. Ми також випробували Targa 4 GTS з PDK, що дало нам чітке уявлення про те, наскільки широкий модельний ряд GTS.

У тест-драйві використовується GTS Coupe з полегшеним спортивним пакетом, в якому прибрано задні сидіння, зменшено звукоізоляцію та зменшено товщину вікон. З цим пакетом більше дорожнього шуму, але з іншого боку він дозволяє чути більше фірмового спортивного звучання. Цей автомобіль мав опціональні гоночні ковшеподібні сидіння з вуглецевим волокном, призначені тільки для купе: вони просто фантастичні, утримують вас на місці навіть у найкрутіших поворотах.

GTS Coupe впевненіший у собі, ніж Targa, зі стандартною системою PASM, у тому числі зі зменшеним на 10 мм дорожнім просвітом порівняно з 911 Turbo. Всі моделі GTS оснащені такими ж гальмами, що й 911 Turbo, з масивними шестипоршневими супортами спереду та чотирипоршневими ззаду.

Porsche зумів створити вражаюче відчуття кермового управління, і воно стане в нагоді, тому що 911 більше не крихітний автомобіль, і ви можете відмінно відчувати його на вузькій дорозі. Porsche зменшує розмір 911 за рахунок доступного кермового керування задньою віссю, покращуючи маневреність на низьких швидкостях та забезпечуючи стійкість на високих швидкостях. З повним приводом 911 GTS почувається стабільно, а недостатня повертаність не вбиває задоволення.

Porsche дозволяє покупцям налаштовувати 911 GTS на свій смак, створюючи ідеальний повсякденний автомобіль або відмовляючись від деяких зручностей для ідеального відчуття від високої швидкості на трасі.

Porsche 911 Carrera GTS Керованість та враження від водіння - Automaximum

Інтер'єр Porsche 911 Carrera 2022

Салон 911 продуманий так, щоб дозволити вам впоратися з будь-яким важливим завданням під час водіння. Базовий дизайн не вразить вас, але є достатньо варіантів кольору та матеріалів, щоб оживити обстановку відповідно до ваших уподобань. Основні органи управління розташовані ідеально, а традиційний аналоговий тахометр, як і раніше, розташований по центру.

Як і очікувалося, якість збірки відмінна. 911 початкового рівня поставляється зі стандартними функціями, такими як двозонний автоматичний клімат-контроль, передні / задні датчики паркування та два семидюймові TFT-дисплеї по обидва боки від тахометра. У GTS є деякі спортивні доповнення, такі як кермо GT Sport і оббивка Race-Tex, яка покриває центри сидінь, важіль перемикання передач і багато іншого.

Porsche пропонує 911 як «2 плюс 2» із салоном, що вміщає до чотирьох осіб. На наш погляд, 911 найкраще розглядати як двомісний автомобіль та скласти задні сидіння для додаткового зберігання речей. Для пасажирів задні сидіння будуть надто тісними.

Базовий 911 поставляється з частково шкіряним сидінням, щоб отримати повністю шкіряні сидіння можна перейти на спортивні сидіння Plus.

Для моделей GTS стандартна оббивка Race-Tex в чорному кольорі, але доступна чорна шкіра. Ці моделі можуть бути оснащені пакетом GTS Interior Package у кольорі Chalk або Carmine Red. У стандартну комплектацію входять вставки з темного срібла та шкіряне кермо. GTS отримав кермо Race-Tex і той же матеріал на кришці речового відділення центральної консолі та підлокітниках дверних панелей, а також обробку з чорного матового алюмінію. Всі моделі можуть бути доповнені спеціальними елементами інтер'єру із вуглецевого волокна, Race-Tex, шкіри або комбінації цих матеріалів.

Porsche 911 Carrera GTS Інтер'єр - Automaximum

Інформаційно-розважальна система та функції 911 Carrera 2022

У базовій Carrera передні сидіння мають підігрів та електричне регулювання кута нахилу спинки та висоти сидіння - поздовжнє та задне регулювання проводиться вручну. Також є двозонний автоматичний клімат-контроль, два семидюймових дисплея водія, круїз-контроль, камера заднього виду, передні/задні датчики паркування, пристрій відкриття дверей гаража та комфортний доступ без ключа. GTS отримує стандартні чотиристоронні спортивні сидіння Plus із подовженими валиками.

Існує великий список опцій, який включає 18-позиційні передні сидіння з електроприводом та пам'яттю, систему камер об'ємного огляду, навколишнє освітлення, вентильовані передні сидіння, допомогу при зміні смуги руху, адаптивний круїз-контроль та віддалену парковку. Пакет Sport Chrono стане привабливим варіантом для багатьох завдяки аналоговому/цифровому хронографу, перемикачу спеціальних режимів та управлінню запуском.

Сама інформаційно-розважальна система Porsche Communication Management (PCM) 6.0 проста у використанні і має стандартний 10,9-дюймовий сенсорний екран. Бездротовий CarPlay входить до стандартної комплектації, Android Auto (дротовий), нарешті, включений у 911, і SiriusXM також включений. PCM 6.0 оновлений для 2022 модельного року, тепер він включає вбудовану інтеграцію Apple Music та Apple Podcast, природні голосові команди та програму Track Precision, яка може записувати час кола.

Porsche 911 Carrera GTS Інформаційно-розважальна система - Automaximum

Безпека Porsche 911 Carrera

У стандартній комплектації купе 911 оснащено камерою заднього виду, датчиками паркування спереду та ззаду, системою контролю тиску в шинах, світлодіодними фарами, базовим круїз-контролем, режимом Porsche Wet Mode та попередженням про лобове зіткнення. Є шість подушок безпеки, у тому числі передні, бічні та шторки безпеки для водія та пасажира на передньому сидінні. Опціонально доступні керамічні композитні гальма Porsche.

Porsche 911 Carrera GTS Безпека - Automaximum

Вердикт: Porsche 911 Carrera 2022 - хороша машина?

Є причина, через яку кожен новий спортивний автомобіль миттєво порівнюється з Porsche 911: він чудовий. Суперники, такі як Chevrolet Corvette, досягли величезних успіхів в останні роки, скоротивши розрив у характеристиках, якості складання та точності настроювання, але ми, як і раніше, віддаємо перевагу 911. Porsche намагається враховувати нематеріальні аспекти виробництва спортивних автомобілів; рульове управління - найкраще у своєму класі, припасування та оздоблення бездоганні, а цілісність продукту не має собі рівних. Якщо зараз на ринку є досконаліший спортивний автомобіль, ми на ньому ще не їздили.

Вибір Porsche 911 – складний процес з безмежними можливостями, тому ваша ідеальна конфігурація може сильно відрізнятися від нашої. Ми би зупинилися на стандартному купе 911 GTS та запропонували б 4 GTS тільки в тому випадку, якщо ви плануєте їздити на автомобілі цілий рік у холодному кліматі.

Porsche 911 Carrera GTS: Вердикт - Automaximum